۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۴۵۸۳۲

تحقق شعار «جهش تولید» جزء اولویت‌های سپاه کهگیلویه و بویراحمد است

تحقق شعار «جهش تولید» جزء اولویت‌های سپاه کهگیلویه و بویراحمد است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید» جزء اولویت‌های سپاه فتح و بسیج در این استان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حمید خرمدل در جمع خبرنگاران با تبریک روز پاسدار اظهار داشت: بسیج و سپاه فتح در تاسی به فرمان رهبر معظم انقلاب در نخستین سخنان سال 1399، اهتمام خود را به کار خواهد بست تا گام‌های موثری در تحقق شعار سال، «جهش تولید» برداشته شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با الگوگیری از سومین امام شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توانسته دشمنان را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد، عنوان کرد: افتخار ما این بوده که سپاه همزاد انقلاب و نهادی برخاسته از مردم است.

خرمدل با اشاره به اینکه امام حسین ( ع ) وقف در مردم بوده و الگویی برای پاسداران و بسیجیان است، خاطرنشان کرد: تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره) نعمتی بی بدیل برای انقلاب بوده و نقش آن در انقلاب تابناک است.

وی با اشاره به اینکه با اتکا به تفکر جهادی و خدمت به مردم، سپاه و بسیج در صحنه‌های متعدد انقلاب حضور داشته و دارد، افزود: در حوزه اقتصاد و تولید این بسیجیان هستند که در کنار واحدهای تولیدی ظرفیت‌های خود را در راستای پیشرفت انقلاب و استان در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهند.

خرمدل با بیان اینکه سپاه محصور در حوزه دفاعی صرف نبوده و هرجایی انقلاب و مردم نیاز داشته باشند به کمک می آید، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر بحران و موقعیتی در کنار مردم بوده و در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا پا به پای حوزه بهداشت و درمان گام برداشته است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سپاه با توجه به توانمندی و ویژگی‌های خاص خود می‌تواند در تحقق شعار سال پیشگام و پیش قراول باشد و هم اکنون که کشور با بحرانی جهانی به نام کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و کشور ما با جلوه‌ای بی بدیل به دفاع از سلامت مردم می ‌ردازد .

خرمدل گفت: کمبودها در کشورهایی که خود را متمدن می‌دانند در این حوزه نمایان بوده اما جمهوری اسلامی ایرانی با الگو برداری از دفاع مقدس تاکنون در این حوزه خوش درخشیده و قدردان ایثار پزشکان و پرستاران هستیم و در کنار آنها و تمام گروه‌ها و صنف‌ها به این ایثار می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در کنار مسئولان وزارت بهداشت و درمان یکی از بهترین یاوران دولت در خدمت رسانی به مردم در مبارزه با ویروس کرونا هستند، اظهار داشت: تمام گروه‌ها، دانش آموزان، طلاب، بسیجیان، دولت مردان، زنان و... با اتحاد مثال زدنی برای سلامت مردم تلاش می‌کنند.

خرمدل خاطرنشان کرد: فضای مجازی سپاه فتح، بسیج سازندگی، تیپ 48 فتح و پایگاه‌های مقاومت، شبانه روز برای سلامت مردم در ضد عفونی سازی، تولید ماسک و مواد ضد عفونی تلاش می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات