۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۴۵۹۴۸
همزمان با شب ولادت حضرت ابوالفضل العباس برگزار شد؛

ویژه برنامه شب ولادت قمر بنی هاشم از جوار بارگاه رضوی در قاب تلویزیون

ویژه برنامه شب ولادت قمر بنی هاشم از جوار بارگاه رضوی در قاب تلویزیون
آستان قدس رضوی با پخش ویژه برنامه شب ولادت قمر بنی هاشم از جوار بارگاه رضوی در قاب تلویزیون، دل های عاشقان اهل بیت(ع) را مهمان بارگاه ثامن الحجج(ع) کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با شب ولادت قمر بنی هاشم حضرت عباس(ع) خادمان رضوی ویژه برنامه ای را از جوار بارگاه مطهر حرم رضوی تدارک دیدند تا عاشقان اهل بیت(ع) در خانه های خود و در قاب تلویزیون زائر حرم رضوی در این شب با فضیلت شوند.

بنا بر این گزارش آستان قدس رضوی از زمان شیوع کرونا در مشهد و برای حفظ سلامتی زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی امکان دسترسی همه عاشقان اهل بیت به فیض زیارت را از طریق فضای مجازی و راه دور فراهم آورده است.

در ولادت اباعبدالله حسین(ع) و شب ولادت ابوالفضل العباس(ع) ویژه برنامه هایی از جوار حرم رضوی برای مردم ولایت مدار از شبکه استانی، شبکه قرآن و معارف و تلویزیون اینترنتی« TV رضوی» پخش شد تا مردم در قرنطینه خانگی با توسل به ائمه هدی در این شب فرخنده دل ها را روانه بارگاه مطهر ثامن الحجج(ع) کنند.

ویژه برنامه‌ شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) به صورت زنده ساعت30/18 از حرم مطهر حضرت رضا(ع) سوم ماه شعبان از شبکه استانی خراسان رضوی با مدیحه سرایی محمدرضا آتشبار در وصف و منقبت حضرت ابوالفضل العباس(ع) برروی آنتن رفت و حجت الاسلام و المسلمین فلانی با موضوع رشادت و ادب حضرت قمر بنی هاشم(ع) به ایراد سخن پرداخت.

همچنین ویژه برنامه شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) از حرم مطهر رضوی به صورت زنده از قاب شبکه قرآن و معارف سیما ساعت 20 با مدیحه سرای مداحان اهل بیت(ع) سید محمود رضایی و علی علیمردانی در وصف حضرت قمر بنی هاشم(ع) آغاز شد و سپس حجت الاسلام والمسملین سید جعفر علم الهدی در خصوص صفات علمدار حسین بن علی(ع) سخنرانی کرد و این برنامه با قرائت «زیارت پیامبر از بعید» با نوای دلنشین مهدی سروری به پایان رسید.

گفتنی است؛ عاشقان اهل بیت در سراسر دنیا از طریق تلویزیون اینترنتی" TV رضوی" نیز امکان بهره مندی از این ویژه برنامه ها را داشتند./864//310/خ

 

امیر خاکراه
ارسال نظرات