۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۴۵۹۶۲

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه در مشهد

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه در مشهد
رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه با هدف رفع آلودگی‌های زیستی از پهنه استان خراسان رضوی امروز در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، جانشین قرار منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک در مشهد گفت: در این رزمایش همه یگانهای منطقه‌ای این نیرو در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در کنار هم قرار گرفته تا اقدامات لازم را برای ضدعفونی اماکن، خیابانها و همچنین غربالگری با هدف مبارزه با بیماری منحوس کرونا انجام دهند.

سردار مجیدرضا حسن‌زاده افزود: شماری از نیروهای حاضر در رزمایش در قالب 35نقطه و پایگاه شهر مشهد مستقر شده و کار غربالگری را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: همه تجهیزات و امکانات سپاه پاسداران در این مقطع حساس پای کار آمده‌اند تا سلامت مردم را تامین کنند و هرچه زودتر بر این ویروس منحوس غلبه شود.

جانشین قرار منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 300دستگاه تجهیزات جنگ نوین و بهداری رزمی در این عملیات شرکت فعال دارند.

وی همچنین اظهار داشت: از ابتدای بحران بیماری همه‌گیر در استانهای سه‌گانه خراسان فعالیت های پیشگیرانه در هماهنگی با دیگر نهادها صورت گرفته است.

سردار حسن‌زاده گفت: همچنین بیمارستان امام حسین(ع) سپاه پاسداران به امر بستری و درمان بیماران مشکوک به کرونا اختصاص یافته است

وی افزود: یک نقاهتگاه با گنجایش اولیه 400دستگاه تخت نیز از سوی سپاه پاسداران در این منطقه برپا شده که امکان افزایش تعداد تختهای بیمارستانی آن تا هزار دستگاه میسر است.

جانشین قرار منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این نیرو در چارچوب مبارزه با بیماری کرونا یک بیمارستان مجهز 200تختخوابی به همراه یک نقاهتگاه را نیز در استان گلستان برپا کرده است.

استاندار خراسان رضوی در رزمایش سراسری بیولوژیک و عملیات پاکسازی «شهدای مدافع سلامت» در قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: با همراهی همه دستگاه‌ها و مردم، در حوزه سلامت و پیشگیری اقدامات مثبتی انجام شده است.

علیرضا رزم حسینی افزود: از شهروندانی که با مسئولان استان، همکاری کرده و صبورانه در خانه‌ها ماندند، صمیمانه تشکر می‌کنم./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
محققان می‌گویند اگر مبتلایان به کرونا روزی ۳ عدد سیب بخورند، این امر باعث می‌شود که فرد مبتلا ماهانه ۹۰ سیب بخورد.
1
0
ناشناس
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
خیلی با نمک بودی ممنون
ناشناس
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
بنده هم در تایید ایشان می گویم اگر روزی دو عدد پرتقال هم بخورند جمعا ماهیانه 150 عدد می شود
ناشناس
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
بی سلیقگی یعنی همین