۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۴۶۰۱۲

نگاهی به فعالیت جهادی توسط خواهران بسیجی استان اردبیل

نگاهی به فعالیت جهادی توسط خواهران بسیجی استان اردبیل
مسؤول بسیج جامعه زنان استان اردبیل گفت: تا امروز چندصد هزار ماسک توسط خواهران بسیجی استان اردبیل تولید و توزیع شده است.

حامدی مسؤول بسیج جامعه زنان استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره اقدامات و فعالیت‌های خواهران بسیجی بسیج جامعه زنان این استان در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: مردم کشور ما در مقابله با بلاهای طبیعی و غیر طبیعی برای کمک به هموطنان خود همواره پیش قدم بودند. که خواهران بسیجی نیز بخشی از خادمان این ملت هستند.

وی افزود: با عنایت الهی مردم اعم از اصناف، خیاطان، نخبگان و عموم مردم و خواهران بسیجی زیادی برای کمک به هموطنان خود اعلام آمادگی کردند، در راستای بسیج عمومی صدها کارگاه‌ تولیدی و خیاطی به محل تولید ماسک و گان تبدیل شدند، در برخی کارگاه‌ها خواهران بسیجی سه شیفته کار می‌کردند که این تلاش آنها قابل تقدیر است.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان اردبیل ادامه داد: تا کنون چندصد هزار ماسک توسط این کارگاه ها تولید و توزیع شده است. امروز ما در استان در تولید با مازاد ماسک مواجه شدیم که اگر استانی درخواست ماسک داشته باشد می‌توانیم با آنها معاوضه داشته باشیم.

حامدی با بیان اینکه اردبیل یکی از استان‌ها با مناطق محروم است، عنوان کرد: تا امروز توسط خواهران بسیجی این استان بیش هزار پیامک جهت امیدبخشی و شیوه جلوگیری از شیوع کرونا برای مردم ارسال شده که به آنها آموزش‌های لازم داده شود.

وی افزود: همچنین خواهران بسیجی درباره تهیه و توزیع برشورهای آگاهی و اطلاع رسانی درباره شیوه مقابله با کرونا از طریق رعایت مسائل بهداشتی و قرائت دعاهایی همچون زیارت عاشورا و سایر دعاها اقدامات قابل توجهی انجام دادند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل درباره خانواده‌های محروم که کسب و کار آنها در اثر شیوع کرونا با رکود و مشکل مواجه شده است، گفت: خواهران بسیجی بسیج جامعه زنان، بسیج سازندگی و خیرین همه در مشارکت با یکدیگر این خانواده ها را شناسایی کرده و بسته‌های معیشتی با ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه و بین این خانواده‌ها توزیع شد. همچنین در مرحله‌ای دیگر با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسته‌های معیشتی دیگری به ارزش ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به خانواده‌های محروم امدادرسانی شده است.

حامدی درباره دیگر اقدامات خواهران بسیجی، ابراز کرد: بالای چندهزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید و بین مردم توزیع شد؛ افزون بر اینکه محله‌ها را نیز ضدعفونی کردند.

وی در پایان گفت: خواهران بسیجی با ابتکاراتی که داشتند خود به تولید دستکش پرداخته و آن را بین کارگران و سایر مردم توزیع کردند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کی از دست این ویروس خلاص می شیم خدایا
0
0