۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۴۶۰۴۰

درخواست ائتلاف الفتح برای بررسی اقدامات تجاوزکارانه آمریکا

درخواست ائتلاف الفتح برای بررسی اقدامات تجاوزکارانه آمریکا
نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق خواستار برگزاری یک جلسه پارلمانی برای بحث درباره قصد واشنگتن در خصوص ادامه تجاوزاتش در عراق شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «حامد موسوی» نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق امروز یکشنبه 29 مارس 2020 خواستار برگزاری یک جلسه پارلمانی برای بحث درباره قصد آمریکا مبنی بر انجام یک عملیات جدید در عراق شد.

موسوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ما به عنوان نمایندگان ملت عراق از همه سیاستمداران کشور می‌خواهیم تا فورا یک جلسه پارلمانی برای بحث درباره قصد آمریکا برای مورد هدف قراردادن عراق و نقض مجدد حاکمیت آن٬ برگزار کنند. 

وی ادامه داد که ما به عنوان نمایندگان مردم عراق٬ بر محافظت از کشور و حاکمیت آن تاکید داشته و از همه خیرخواهان و مدبران کشورمان می‌خواهیم تا هرچه سریعتر برای پاسخ به تجاوزات ایالات متحده و نیز پیشگیری از تجاوزات بعدی و شکست برنامه‌های آمریکا که پشت توطئه هدف قرار دادن دولت عراق ایستاده اقدام کرده و وضعیت داخلی کشور را در این شرایط استثنایی سرو سامان بدهند.

نماینده ائتلاف الفتح تصریح کرد که از «عادل عبدالمهدی» می‌خواهیم تا به شکل مستقیم و فوری در برابر تجاوزات آمریکا ایستاده و با همه روش‌های دیپلماتیک که بر احترام به کشورها و حاکمیت آنها استناد می کند٬ به اقدامات خصمانه واشنگتن پاسخ دهد.

حامد موسوی خاطرنشان کرد که همه گروه‌های مقاومت پایبند به تصمیم فرمانده کل نیروهای مسلح بوده و در تعهد به آن تحت هرشرایطی یک چشم‌انداز واحد دارند./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات