۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۴۶۰۵۷
فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

«جانبازان» سند پایداری و افتخار انقلاب اسلامی هستند

«جانبازان» سند پایداری و افتخار انقلاب اسلامی هستند
سردار عبدالله‌پور ضمن تبریک روز جانباز گفت: جانبازان و ایثارگران جزء افتخارات انقلاب اسلامی هستند و مردم ایران امنیت، آرامش، اقتدار خود را مدیون آنان هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمد عبدالله‌پور امروز به‌مناسبت روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرارسیدن روز جانباز را به جانبازان سرافراز استان گیلان تبریک عرض می‌کنم زیرا جانبازان سند زرین دفاع مقدس و جزو افتخارات انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه جانبازان سرافراز از جان خود گذشتند تا ذره‌ای از خاک کشورمان به دستان ناپاک دشمنان نیفتد ابراز داشت: امروز همه مردم ایران امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی خود را در واقع مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند.

سردار عبدالله‌پور پیام مقام معظم رهبری خطاب به جانبازان و ایثارگران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: جانبازان و ایثارگران شهدای زنده هستند و باید از وجود با برکت آنان بهره‌مند شویم تا فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی به نسل‌های آینده و جدید انقلاب انتقال یابد.

وی دفاع مقدس را گنجینه‌ای با محتوای ارزشمندی از ایثار و فداکاری دانست و خاطرنشان کرد: محتوای این گنجینه مقدس باید به بهترین نحو توسط جانبازان سرافراز و ایثارگران جامعه به نسل جوان و نسل جدید انقلاب منتقل شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه ملت سرفراز ایران با وجود فشارها و تلاش‌های متعدد دشمنان انقلاب هیچگاه از آرمان‌های خود دست نکشیده و عقب‌نشینی نمی‌کنند گفت: ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس همچنان با صلابت و اقتدار تمام در مقابل دشمنان انقلاب ایستادگی می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور ضمن تقدیر از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران خاطرنشان کرد: اجر و پاداش خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران قطعاً کمتر از رزمندگان اسلام نخواهد بود زیرا در طول این سالها همواره با صبر و استقامت بی‌نظیر خود در راه خدا تلاش و مجاهدت کردند.

 فرمانده سپاه قدس استان گیلان همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز با چند تن از جانبازان استان گیلان تماس تلفنی برقرار کرد و این روز خجسته را به آنان تبریک گفت و از ایثار و فداکاری‌های آنان تقدیر کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات