۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۴۶۰۶۳

طلاب بسیجی کهگیلویه و بویراحمد ‌به جنگ کرونا آمدند‌

طلاب بسیجی کهگیلویه و بویراحمد ‌به جنگ کرونا آمدند‌
طلاب بسیجی کهگیلویه و بویراحمد به صورت جهادی به جنگ کرونا آمده و ضمن ضدعفونی معابر شهر اقدام به غسل، کفن و دفن فوت شدگان بر اثر کرونا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، طلاب و روحانیون بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی با شیوع کرونا ویروس، آتش به اختیار به جنگ این بیماری رفتند و شبانه روز هم و غم خود را برای مقابله و مبارزه با آن گذاشته‌اند.

این طلاب بسیجی با شیوع کرونا ویروس دست به کار شده تا با ضدعفونی و گندزدایی معابر و کوچه‌ها و همچنین افزایش آگاهی برای مقابله و مبارزه با این بیماری به کمک مردم و متولیان امر بیایند و با همکاری برخی جوانان بسیجی اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده کرده‌اند.

طلاب جهادی شهید عبدالله میثمی حوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج از آغاز شیوع کرونا فعالیت‌های جهادی در زمینه‌های مختلف از جمله غسل، کفن و دفن فوت شدگان کرونایی را انجام می‌دهند که تاکنون 5 میت را غسل و تیمم داده‌اند.

گروه جهادی شهید عبدالله میثمی حوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج متشکل از 25 نفر بوده که از این تعداد 8 نفر داوطلب برای غسل بیماران کرونایی هستند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات