۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۶۴۶۱۰۰
به صورت غیر حضوری؛

درس خارج فقه آیت الله مدرسی یزدی آغاز شد

درس خارج فقه آیت الله مدرسی یزدی آغاز شد
حجت الاسلام مختاری از آغاز درس خارج فقه آیت الله مدرسی یزدی خبرداد و گفت: صوت درس هر روز رأس ساعت مقرر در سایت پرتو ثقلین و کانال ایتای منسوب به ایشان بارگذاری می‌شود.

حجت الاسلام محمدرضا مختاری مدیر مؤسسه علمی پژوهشی فرهنگی پرتو ثقلین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز دروس خارج آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان خبرداد و اظهار داشت: این دروس از روز یکشنبه دهم فروردین ماه به صورت رسمی آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به عدم امکان برگزاری دروس به صورت حضوری، دروس خارج فقه و اصول ایشان هر روز رأس ساعت مقرر در سایت مؤسسه پرتو ثقلین که تحت نظارت ایشان فعالیت می‌کند، بارگذاری می‌شود.

حجت الاسلام مختاری افزود: البته در کانال ایتای آیت الله مدرسی یزدی نیز این دروس بارگذاری می‌شود؛ درس خارج فقه ایشان که ادامه دروس قبل از شیوع کرونا مربوط به بحث مکاسب و موضوع فروش مال مرهونه است و شرکت کنندگان در درس خارج می‌توانند صورت دروس را از طرقی گفته شد، دانلود کنند.

مدیر مؤسسه پرتو ثقلین با بیان این که درس خارج اصول آیت الله مدرسی یزدی فعلا ادامه پیدا نمی‌کند، گفت: درس خارج اصول فعلا بارگذاری دروس دوره قبل ایشان است تا برای طلابی که جدید ملحق می شوند مباحث از ابتدا تدریس شود.

وی از حضور بیش از 120 نفر از فضلای حوزه در درس این استاد در خارج خبرداد و گفت: ما از برگزاری جلسات مباحثه دروس نیز استقبال می کنیم و دوستانی که مباحثه دروس را از طریق همین فضاهای مجازی دنبال کنند، امتیازاتی به آنها تعلق خواهد گرفت.

حجت الاسلام مختاری از تلاش برای برگزاری دروس به صورت آنلاین خبرداد و تصریح کرد: امکان این قضیه نیز با توجه به مخاطبان میسر نشد و فعلا دروس در سایت و کانال ایتا بارگذاری می‌شود و تلاش خواهیم کرد همچون گذشته بحث حضور و غیاب را نیز داشته باشیم تا نظم جلسات و مباحثات حفظ شود./1330/ج

پ/درس خارج فقه آیت الله مدرسی یزدی آغاز شد

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
آرزوی صحت و توفیقات الهی برای آیت الله مدرسی یزدی
0
0