۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۴۶۱۰۱
مدیر حوزه علمیه گلستان:

هدف آمریکا از ادعای کمک به ایران، فریب افکار عمومی است

هدف آمریکا از ادعای کمک به ایران، فریب افکار عمومی است
حجت الاسلام ملکی گفت: دولت آمریکا در بحبوحه مبارزه با کرونا که نیاز به همبستگی جهانی دارد، حاضر به برداشتن بخشی از تحریم ها نشد بلکه به تحریم های ظالمانه ایران افزود.

حجت الاسلام مصطفي ملکی مدیر حوزه علمیه گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر استفاده از ظرفیت جوانان، گفت: در طول تاریخ بسیاری از کارهای مانا و موثر توسط جوانان انجام شده است.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه جوانان همواره تکیه گاه اصلی انقلاب اسلامی بوده اند، عنوان کرد: امام خمینی همواره بر استفاده از جوانان تاکید داشت و به همین دلیل جوانان پرشور و انقلابی، دفاع مقدس را به خوبی اداره کردند.

مدیر حوزه علمیه گلستان با بیان اینکه جوانان توانایی لازم برای پیشبرد کارها را دارند، اظهار داشت: همان طور که جوانان دفاع مقدس را به خوبی اداره کردند، باید در بخش فرهنگی و اقتصادی نیز به جوانان اعتماد کرد تا مشکلات مرتفع شوند.

وی با اشاره به اینکه جوانگرایی به معنای پیرزدایی نیست، ابراز کرد: باید از تجربیات اهل تجربه در اتاق فکرها استفاده شود و این تجربیات به جوانان انتقال پیدا کند.

حجت الاسلام ملکی افزود: مدیرانی که در حال حاضر در حال مدیریت کشور هستند در جوانی به این افتخار نائل شده اند و به همین دلیل باید فضا را برای مدیریت جوانان که از پتانسیل اجرایی بالایی برخوردار هستند، آماده کنند که در غیر این صورت آینده انقلاب دچار چالش می شود.

مدیر حوزه علمیه گلستان در ادامه با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران، دشمنی جدیدی نیست، خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه تاریخی ملت ایران از رفتار آمریکایی ها به تصمیم و شناخت بهتری نسبت به دولتمردان آمریکایی می توان رسید.

وی ادعای کمک آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا را فریب افکار عمومی دانست و بیان داشت: دولت آمریکا در بحبوحه مبارزه با کرونا که نیاز به همبستگی جهانی دارد، حاضر به برداشتن بخشی از تحریم ها نشد بلکه به تحریم های ظالمانه علیه ایران افزود.

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه آمریکا در مظان اتهام تولید ویروس کرونا است، گفت: چگونه می توان ادعای کمک دولتی که متهم به تولید ویروس کشنده کرونا است را قبول کرد؟

مدیر حوزه علمیه گلستان با بیان اینکه سوابق و تصمیمات دولتمردان آمریکایی نشان دهنده عدم قصد خیر آن ها در ادعای کمک به ایران است، عنوان کرد: در روز های اخیر سران برخی کشور ها از سازمان ملل خواستند که برای مبارزه با کرونا برخی تحریم های پزشکی برداشته شود اما آمریکا به صراحت جواب منفی به جامعه جهانی داد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات