۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۴۶۳۳۵
حجت الاسلام قلی پور:

حضور پررنگ طلاب جهادی در عرصه خدمت رسانی، مایه دلگرمی مردم است

حضور پررنگ طلاب جهادی در عرصه خدمت رسانی، مایه دلگرمی مردم است
امام جمعه بابلسر به حضور پررنگ طلاب جهادی در خدمات رسانی به مردم و همچنین کادر بیمارستانی اشاره کرد و گفت: جامعه حوزوی در این روزهای سخت بسیار اثرگذار عمل کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشست با فرمانده سپاه این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تقدیر از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: در هفته های اخیر که مردم ما با یک بیماری در حال مقابله هستند شاهد مجاهدت ها و تلاش های نیروهای سپاه و بسیج هستیم.
 
وی با بیان این که سپاه و بسیجیان به‌خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند، افزود: مردم عزیز ما یک بار دیگر این جمله حضرت امام خمینی (ره) را درک کردند که فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: سپاه و بسیجیان ما نقش بی‌بدیلی را در عرصه‌های گوناگون به ویژه در عرصه مقابله با کرونا و حوادث و بحران های مختلف در کشور ایفا می‌کنند.

وی با بیان این که پاسداران و بسیجیان، جانانه، بدون توقع و با روحیه شهادت‌طلبی همواره در میدان هستند، بیان کرد: به طور حتم این حضور پررنگ موجب دلگرمی و امید در دل ملت ایران خواهد بود.

امام جمعه بابلسر با تقدیر ویژه از طلبه‌های جهادگر در خدمات رسانی به مردم و کادر درمانی و بیمارستانی خاطرنشان کرد: طلبه‌های عزیز ما انصافاً وظیفه شرعی و اسلامی خود را در کفن و دفن امواتی که به واسطه بیماری کرونا از دنیا رفتند، انجام دادند.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که در این روزهای سخت همکاری و همراهی مردم و مسؤولان بیش از هر زمان دیگری برای ریشه کن کردن ویروس کرونا لازم و ضروری است، گفت: همه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با مسؤولان بهداشت همکاری کنیم.
 
وی با اشاره به این که با وحدت و همبستگی می توان از شرایط به وجود آمده عبور کرد، تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد یک عزم عمومی برای مقابله و نابودی کامل ویروس کرونا بودیم.
 
امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که عمل به توصیه های بهداشتی در این روزها از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: مردم فهیم کشورمان باید با عمل به این هشدارهای بهداشتی از شیوع و انتقال بیشتر این ویروس در جامعه جلوگیری کنند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات