۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۴۶۴۱۶

ادامه تعطیلی کتابخانه‌های عمومی خوزستان تا ۲۲ فروردین ماه

ادامه تعطیلی کتابخانه‌های عمومی خوزستان تا ۲۲ فروردین ماه
کوهی رستمی از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی خوزستان تا ۲۲ فروردین ماه و راه اندازی پویش هر خانه یک کتابخانه خبر داد.
منضور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و اطلاعیه شماره ۵ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همه کتابخانه‌های عمومی استان  تا ۲۲فروردین ماه تعطیل اعلام می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان افزود: ادامه فعالیت کتابخانه‌های عمومی کشور پس از ۲۰ فروردین ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعلیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.

این مقام مسؤول ادامه داد: پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شد، تا پس از اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذی صلاح، در زمان مقتضی کتابخانه‌های عمومی خدمت رسانی به مردم را از سر بگیرند.

کوهی رستمی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی عنوان کرد: پویش‌هایی از قبیل هر خانه یک کتابخانه، مسابقه نقاشی ما کرونا را شکست می‌دهیم، بخش الکترونیک دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی است که  همه مردم خوزستان می‌توانند با مراجعه به سایت www.iranpl.ir  در برنامه‌های مختلف و مسابقات کتابخوانی شرکت کنند.

وی گفت: از سوم اسفند تاکنون و در پنج مرحله با توجه به هشدار‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی تعطیل شدند. /۹۴۵۶/ 
حاتم شرفی
ارسال نظرات