۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۴۶۴۶۸

شناسایی ٤٤ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان خوزستان

شناسایی ٤٤ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان خوزستان
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا به امروز ٤٤ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حسین کاملی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا به امروز ٤٤ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان داشت: ۱۶ نفر در اهواز، ۸ نفر در آبادان، ٧ نفر در باوی، ۲ نفر در کارون، ۲ نفر در خرمشهر، ۵ نفر در ماهشهر، یک نفر در دزفول، یک نفر در شادگان، یک نفر در امیدیه و یک نفر در مسجدسلیمان، مبتلایان جدید هستند.

کاملی با اشاره به اینکه تاکنون ٨٧ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست دادند، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر (یک نفر ماهشهر و یک نفر باوی) فوت کردند

وی با بیان اینکه در حال حاضر ١٩١ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند، گفت: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ٤٤ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧٦٢ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ٤٨٤ نفر از بیماران بهبود پیدا کردند، خاطرنشان کرد: از تمامی هم استانی‌های عزیز که به هشدار‌های جدی کادر بهداشتی و درمانی توجه کرده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا امروز در خانه می‌مانند، تشکر می‌شود. /۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات