۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۴۶۵۲۴
امام جمعه همدان:

آسیب های کرونا مورد توجه قرار گیرد

آسیب های کرونا مورد توجه قرار گیرد
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: باید در قسمت رفع آسیب‌های فرهنگی کرونا هم ورود شود و بتوانیم خیرانی را در این زمینه جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان گفت: از آنجایی که فرمانده اصلی در مقابله با این ویروس، ستاد پیشگیری است، همه ما موظف به اجرای پروتکل‌های موجود هستیم.

وی افزود: در هر شهرستانی اگر مسئولان علوم پزشکی و ستاد مبارزه، نقدی نسبت به ستاد مردمی داشتند باید آن را به دبیر و یا امام جمعه اعلام کنند تا اشکالات برطرف شود.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: شاید عناوین با هم تفاوت داشته باشند اما همه ما در یک مجموعه و یک جبهه قرار داریم.

وی ادامه داد: اختلافات خانوادگی و آسیب‌های معیشتی که برای بعضی از خانوارها به وجود آمده است، می‌طلبد تا کمیته مخصوصی برای مقابله با آن ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: در شرایط فعلی خیران بیشتر بر بحث تولید ماسک و مواد ضد عفونی تمرکز دارند، اما باید در قسمت رفع این آسیب‌ها هم ورود شود و بتوانیم خیرانی را جذب کنیم.

وی ادامه داد: باید برای رفع خلأهای معنوی به وجود آمده برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشیم که آسیب‌های روحی موجود نیز برطرف شود؛ خصوصا باید برای جشن نیمه شعبان برنامه ریزی خاصی توسط ستاد صورت گیرد./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات