۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۴۲۱۸۸
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

مردم توصیه های پزشکی را جدی بگیرند

مردم توصیه های پزشکی را جدی بگیرند
امام جمعه همدان گفت: مردم باید به حرف مسؤولان توجه داشته و به آمار وزیر بهداشت و مسؤولان درمانی اعتماد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به تلاش بی وقفه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور اظهار داشت: همه مردم قدردان تلاش های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مراکز بهداشتی کشور بوده و هستند.

وی افزود: همه مردم می دانند که کادر پزشکی در حال ایثار و از خودگذشتگی هستند و رفتار این بزرگواران قابل تقدیر و مردم دعاگوی سلامتی این عزیزان هستند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: درباره مساله شیوع ویروس کرونا باید دانست که مردم باید به حرف مسؤولان توجه داشته و به آمار وزیر بهداشت و مسؤولان درمانی اعتماد کنند، دشمن می خواهد این ویروس عامل بیماری را به ویروسی سیاسی تبدیل کند.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد با ترویج اضطراب و ترس و وحشت در جامعه، هدف و برنامه های خود را به پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بهترین درمان در این زمان پیشگیری است افزود: کادر درمانی و پزشکان کشور به این مساله اذعان دارند که ویروس کرونا با پیشگیری از بین می رود.

وی گفت: تمام کسانی که احساس می کنند ممکن است مبتلا و مشکوک باشند اولا مراقب خود باشند و  در مرحله دوم از حضور در اجتماع و اماکن عمومی پرهیز کنند.

امام جمعه همدان یادآور شد: اگر کسی مبتلا بوده و از حضور در اجتماع تعمد داشته باشد و سبب ابتلای دیگران و در نهایت آسیب به دیگران بشود، ترتب دیه بر او بعید نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به ضرورت جلوگیری از سفرهای غیر ضروری گفت: مردم باید در پیشگیری این بیماری کمک کنند زیرا سفرهای غیر ضروری می تواند برای کشور در کنترل بیماری مساله ساز شود.

وی با اشاره به ماه رجب و برکات آن خاطرنشان کرد: خداوند طبیب است و باید این مساله را باور داشت، پیشگیری های اولیه، منافاتی با دعا و تضرع  ندارد، ماه رجب ماه خدای تعالی است و با همت بلند مردم، تلاش کادر درمانی و استعانت از خداوند متعال این مشکل نیز برطرف خواهد شد./979/ت210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
هادی شاملو
ارسال نظرات