۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۴۳۶۱۱
با حضور در بیمارستان سینا صورت گرفت؛

عیادت نماینده ولی فقیه در همدان از بیماران مبتلا به کرونا

عیادت نماینده ولی فقیه در همدان از بیماران مبتلا به کرونا
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: نیاز امروز جامعه ما اتحاد و همدلی است و متهم کردن برخی اقشار و برخی شهرها آسیب های دیگری را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی شب گذشته با حضور در بیمارستان سینا ضمن عیادت از بیماران مبتلا به کرونا از کادر درمانی این بیمارستان نیز قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت مساله درمان در کشور اظهار داشت: حضور ما در اینجا برای قدردانی و سپاس از کسانی است که با تلاش بی وقفه خود سلامت را به جامعه ارائه می کنند.

امام جمعه همدان ابراز داشت: ایثار واقعی به این معنی است که در این شرایط بحرانی هر کسی حاضر نمی شود خود را در معرض خطر قرار دهد ولی این بزگواران از خود گذشه اند و در خط مقدم سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطرنشان کرد: امروز جامعه نیازمند فضای همدلی و همگرایی است و کسی که برای اختلاف و التهاب جامعه تلاش کند در زمین دشمن بازی کرده است.

وی در پایان گفت: نیاز امروز جامعه ما اتحاد و همدلی است و متهم کردن برخی اقشار و برخی شهرها آسیب های دیگری را به همراه خواهد داشت./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
خدا قوت به این اقدام روحیه دهنده
احسنت
0
0