۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۶۴۶۷۰۳
سخنگوی کمیته بحران کاشان:

خبرنگاران و اصحاب رسانه را همکاران خود می‌دانیم

خبرنگاران و اصحاب رسانه را همکاران خود می‌دانیم
مروجی با تقدیر از رسانه‌ها در انتشار اخبار، اطلاع رسانی و آموزش‌های پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: کادر درمانی خبرنگاران و اصحاب رسانه را جزو همکاران خود می‌دانیم.
سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: رسانه و اصحاب رسانه که در انتشار اخبار، اطلاع رسانی و آموزش‌های پیشگیری از ویروس کرونا به ما کمک زیادی کردند را جزء همکاران خود می‌دانیم.

وی افزود: خبرگزاری‌ها و رسانه‌های محلی کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز یار و یاور ما بوده اند و با تذکرات و سؤال‌های به موقع خود در پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا نقش مهمی داشته اند.

مروجی با تقدیر از رسانه‌ها در انتشار اخبار، اطلاع رسانی و آموزش‌های پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: رسانه برای کادر درمانی هوشیاری ایجاد می‌کند و به ما کمک می‌کند تا اطلاعات شفاف و آموزش‌های پیشگیرانه به جامعه منتقل شود.

سخنگوی کمیته بحران کاشان در ادامه با اشاره به اینکه طی سه روز گذشته نزدیک به ۱۵۰ هزار تماس تلفنی به سامانه ۴۰۳۰ از سوی همکاران بهداشتی بسیج ثبت شده است، افزود: در این سامانه، شناسایی، آموزش به بیماران تحت مراقبت در خانه انجام می‌شود و اگر نیاز به پزشک باشد معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از طریق سامانه ۴۰۳۰ با ۸۶ درصد از مردم منطقه کاشان تماس گرفته شده است، گفت: شهرستان کاشان به لحاظ تماس از طریق سامانه ۴۰۳۰ رتبه نخست را در منطقه ۷ کشور دارد.

سخنگوی کمیته بحران کاشان یادآور شد: تا کنون ۹۵ درصد مردم غربالگری کرونا شده اند که این نیز اقدام مهمی است که انجام شده است./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات