۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۶۴۶۸۱۷
امام جمعه رامسر:

ژست دلسوزانه مقامات آمریکایی در خصوص ملت ایران فریبکاری است

ژست دلسوزانه مقامات آمریکایی در خصوص ملت ایران فریبکاری است
حجت الاسلام تقی پور به دروغ گویی و فریبکاری دولتمردان آمریکایی در روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: ملت ایران با وحدت و همبستگی از این شرایط موجود عبور خواهند کرد.
حجت الاسلام حسین تقی پور، امام جمعه رامسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه درپیش بودن نیمه شعبان سالروز میلادت با سعادت آخرین منجی عالم بشریت، این ایام را فرصت مناسبی برای خودسازی و بهره گیری معنوی دانست.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران سال جدید را در شرایطی آغاز کردند که از اواخر سال گذشته در حال مقابله با یک ویروس منحوس هستند، افزود: در سایه وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در مقابله با این بیماری هستیم.
 
امام جمعه رامسر با اشاره به این که امروز یک عزم ملی برای نابودی و ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور وجود دارد، گفت: مردم فهیم و با فرهنگ کشورمان با پرهیز از رفت و آمد در ایام تعطیلات عید نوروز توانستند تا حدودی از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنند.
 
حجت الاسلام تقی پور همچنین به تلاش گروه‌های جهادی در کمک رسانی به مردم و همچنین کادر درمانی و بیمارستانی اشاره کرد و افزود: بروز این گونه حوادث همواره صحنه زیبایی از وحدت و همبستگی مردم در کمک رسانی به سایرین را به تصویر می‌کشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر گروه و شخصی بر اساس قابلیت و امکاناتی که در اختیار داشت برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده است، گفت: در حال حاضر گروه‌های بسیاری مشغول ارائه خدمات به مردم و همچنین کادر درمانی و پزشکی کشور هستند.
 
امام جمعه رامسر با اشاره به این که چنین صحنه‌های ارزشمندی در ایران اسلامی به نمایش در آمده است، بیان داشت: در سایه همین وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر بسیاری از مشکلات و بحران‌ها را پشت سر گذاشته اند.
 
وی با بیان این که با همدلی که امروز در همه بخش‌های کشور وجود دارد این بحران به وجود آمده را نیز پشت سر خواهیم گذاشت، خاطرنشان کرد: آحاد مردم باید با عمل به توصیه‌های بهداشتی از هر گونه اقدامی که سلامتی آن‌ها را به مخاطره می‌اندازد به شدت پرهیز کنند.
 
حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که مجموعه کادر درمانی، پزشکان و پرستاران این روز‌ها در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، گفت: مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی این افراد نزد ملت بزرگ ایران هیچ گاه فراموش نخواهد شد و همواره ماندگار خواهد ماند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به دروغ گویی و فریبکاری دولتمردان آمریکایی در روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در حالی که ملت ایران به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا برای مقابله با این بیماری با کمبود‌هایی مواجه هستند، مقامات آمریکایی با کمال وقاحت از کمک رسانی به ملت ایران سخن می‌گویند.
 
امام جمعه رامسر با اشاره به این که تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران نمی‌تواند مانع خدمات رسانی مطلوب به بیماران و سایر مردم فهیم کشورمان شود، افزود: به طور حتم با تلاش و مجاهدت شبانه روزی همه مسؤولان و همچنین ایستادگی و مقاومت ملت ایران، این بیماری از کشورمان ریشه کن خواهد شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
دست در دست هم نهیم و کشور خود را کنیم آباد
0
0