۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۴
کد خبر: ۶۴۶۸۴۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فراهم ساختن زمینه حضور جوانان در عرصه های مختلف لازمه رشد و توسعه است

فراهم ساختن زمینه حضور جوانان در عرصه های مختلف لازمه رشد و توسعه است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت جوان گرایی تأکید کرد و گفت: فراهم ساختن زمینه حضور جوانان در عرصه های مختلف لازمه رشد و توسعه است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت دادن رهبری و تأکید ایشان بر مسأله جوان گرایی بیان داشت: این مهم با در اولویت مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

وی با اشاره به توانایی و استعداد جوانان انقلابی در عرصه های مختلف افزود: باید به توانایی جوانان اعتماد داشت و زمینه حضور قشر جوان را در عرصه های مختلف فراهم ساخت.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است که در هر زمینه ای که قشر جوان ورود پیدا کرده است، همواره شاهد رشد، پیشرفت و توسعه بوده ایم.

وی تصریح کرد: لازمه رشد و پیشرفت اقتصادی توجه کافی به ظرفیت های داخلی و نیروی انسانی جوان است که رهبری همواره بر این مهم تأکید دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: باید میدان را برای فعالیت جوانان باز کنیم و از این قشر حمایت شود تا استعدادها و توانایی آنان در راستای توسعه و پیشرفت کشور در زمینه های مختلف تحقق یابد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت برداشتن موانع سرراه پیشرفت و توسعه اقتصادی تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید بررسی های لازم در زمینه مدیریتی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: باید موانع سر راه تولید برداشته شود، به ظرفیت ها توجه و مورد استفاده قرار گیرد، عرصه حضور نسل جوان در زمینه رونق تولید فراهم شود و از تولیدکنندگان حمایت شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات