۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱
کد خبر: ۶۴۶۸۶۲

پیام نماینده ولی فقیه در کاشان به مناسبت اعیاد شعبانیه

پیام نماینده ولی فقیه در کاشان به مناسبت اعیاد شعبانیه
آیت الله نمازی در پیامی اعیاد شعبانیه به ‌ویژه میلاد منور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک گفت.
آیت‌الله عبدالنبی نمازی با صدور پیامی که یک نسخه‌ای از آن برای خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ارسال شد، گفت: آنچه در این شرایط لازم و ضروری است مدنظر قرار دادن توصیه‌های پزشکی و رهنمود‌های مسئولین محترم در جلوگیری از مبتلا شدن و یا مبتلا نمودن دیگران است.

متن کامل پیام آیت الله نمازی به شرح زیر است؛

مردم عزیز و صبور دارالمؤمنین کاشان
با عرض سلام و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه به‌ خصوص میلاد منور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و تسلیت در غم عزیزانی که اخیراً به وسیله گرفتار شدن به ویروس منحوس کرونا و یا غیر آن جان به جان آفرین تسلیم و به دیار باقی شتافتند. روحشان شاد باد.

آنچه در این شرایط لازم و ضروری است مد نظر قرار دادن توصیه‌های پزشکی و رهنمود‌های مسئولین محترم در جلوگیری از مبتلا شدن و یا مبتلا نمودن دیگران است. لکن نکته‌ای را که باید همیشه به آن توجه نمود این است که همه انسان‌ها در هر شرایطی در معرض امتحان الهی هستند و آنچه آدمی را در امتحان سرافراز و روسفید می‌کند همانا صبر و تحمل و مقاومت است.

اینجانب ضمن تشکر از همه پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان‌ها برای خانواده‌های عزیز از دست داده صبر و اجر و برای بیماران شفای کامل و برای جان‌باختگان غفران و رحمت واسعه الهی را خواهان و خواستارم.

آیت الله نمازی همچنین در پیام جداگانه دیگری شهادت دکتر مجید فرهاد در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا را تبرک و تسلیت گفت.

متن کامل پیام آیت الله نمازی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر عروج آقای دکتر مجید فرهاد واصل و موجب بسی تأسف و تأثر گردید.

آن بزرگوار که در راه سلامت هموطنان خود ایثارگری و مجاهدت می‌نمود جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاد و به جمع شهدای خدمت پیوست. یاد و نامش گرامی باد.

فقدان آن شهید گران‌قدر را خدمت همه رهپویان راه سلامت و جامعه پزشکان و پرستاران و خدمتگزاران دانشگاه علوم پزشکی و به خصوص خانواده ایثارگر ایشان تسلیت و تبریک می‌گویم و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و حشر با شهدای کربلا به ویژه سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را مسئلت دارم./۱۳۰۷/د102/ب1

عبدالنبی نمازی
نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان
۱۴ فروردین ۱۳۹۹
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات