۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۶۴۶۹۸۰

۱۰ هزار بسته غذا و تبرکی حرم امام رضا در بیمارستان‌های فارس توزیع شد

۱۰ هزار بسته غذا و تبرکی حرم امام رضا در بیمارستان‌های فارس توزیع شد
سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: سرکشی به بیمارستان‌ها توسط خادمیاران رضوی و توزیع غذا و تبرکی حرم امام رضا در ۴۴ بیمارستان استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، جابر مهدیار با اشاره به اقداماتی که از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان برای مقابله با کرونا انجام شده است، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در روزهای اخیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، توزیع غذای تبرکی آستان قدس رضوی در بیمارستان‌ها است.

وی با بیان اینکه سرکشی به بیمارستان‌ها توسط خادمیاران رضوی و توزیع غذا و تبرکی در 44 بیمارستان استان برنامه‌ریزی شده است، گفت: تاکنون 5 هزار وعده غذای و 5 هزار بسته تبرکی از حرم مطهر امام رضا(ع) میان بیماران بیمارستان‌ها و کادر پزشکی توزیع شده و هچنین از کادر درمان با ارائه لوح تقدیر قدردانی شده است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس افزود: تاکنون تعدادی از بیمارستان‌ها انجام شده و در دیگر بیمارستان‌های استان نیز به محض مهیا شدن شرایط این امر انجام می‌شود.

مهدیار با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های آستان قدس رضوی رسیدگی به حال محرومان در این ایام است، بیان کرد: در استان فارس یک هزار بسته معیشتی شامل تعدادی از مواد غذایی و بهداشتی ضروری و 50 بسته گوشت میان نیازمندان و اقشار محروم استان فارس از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی توزیع شده است.

وی همچنین از اهدای 300 کارت هدیه به ارزش یک میلیون ریال در میان نیازمندان خبر داد و عنوان کرد: در مجموع همه این اقدامات با هزینه 500 میلیون تومان انجام شده است که در صورت فراهم بودن شرایط ادامه می‌یابد.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس درباره دیگر اقدامات انجام شده تصریح کرد: با همکاری گروه‌های جهادی در شیراز و شهرستان‌های استان ضدعفونی کردن معابر انجام شده و همچنان نیز در حال انجام است.

مهدیار با اشاره به ورود نمایندگی آستان قدس رضوی در امر تهیه و توزیع ماسک در استان فارس گفت: با کمک خادمیاران و گروه‌های جهادی در منازل، مساجد و حسینیه‌ها کارگاه‌های کوچک تولید ماسک راه‌اندازی شده که ناکنون به صورت تقریبی 500 هزار ماسک تهیه و توزیع شده است.

وی اظهار داشت: اقداماتی مانند ضدعفونی کردن معابر، تهیه و توزیع ماسک و تهیه سبد کالا برای توزیع میان محرومان از اقداماتی است که به صورت مستمر در نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس انجام می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات