۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۶۴۶۹۹۳
حجت الاسلام تقی زاده:

شیوع ویروس کرونا فرصتی برای تغییر سبک زندگی است

شیوع ویروس کرونا فرصتی برای تغییر سبک زندگی است
معاون حوزه علمیه مازندران، شیوع ویروس کرونا را فرصت مناسبی برای تغییر سبک زندگی و تقویت بنیان خانواده در جامعه عنون کرد.
حجت الاسلام محمد جواد تقی زاده، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تلاش ملی برای ریشه کن کردن این بیماری در کشور، گفت: در طول هفته‌های اخیر شاهد یک وحدت و عزم ملی برای مقابله با این ویروس بودیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی با بیان این که شیوع این بیماری یک فرصت مناسبی برای تغییر در نوع مدیریت‌ها است، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز خواستار تدبیر این تهدید به فرصت شدند، مردم و مسؤولان باید با تغییر شیوه زندگی و نوع مدیریت به مقابله با این بیماری بپردازند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که از ابتدای شیوع این بیماری در کشور شاهد یک انسجام اجتماعی برای مقابله با این ویروس هستیم، بیان داشت: باید این انسجام و وحدتی که امروز در میان مردم و مسؤولان به وجود آمده را قدر بدانیم و به نحو مطلوب از آن بهره گیریم.
 
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که این بیماری به مردم و مسؤولان ما آموخت با وحدت و انسجام در اجتماع می‌توانیم به راحتی از مشکلات و بحران‌ها عبور کنیم، ادامه داد: پیشرفت‌های خوبی که در مبارزه با این ویروس شاهد آن هستیم، محصول همین وحدت ملی است.
 
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز بسیاری از کشور‌های غربی توان مقابله با این بیماری را ندارند و دست نیاز به سوی سایر کشور‌های جهان دراز کرده اند، گفت: اما خوشبختانه در ایران اسلامی به برکت توکل و توسل ملت ایران و همچنین انسجام و وحدتی که میان مردم و مسؤولان وجود دارد شاهد کنترل و مدیریت این بیماری هستیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تنها کلید کشور در برابر چالش‌ها و مشکلات وحدت و انسجام اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در حوادث چهل سال اخیر نیز همین وحدت و همدلی مردم و مسؤولان بود که کشور توانست از آن‌ها به سلامت عبور کند.
 
وی با اشاره به این که یکی از صحنه‌های ارزشمند این روزها، کمک رسانی و ایثارگری عموم مردم به ویژه گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی است، تصریح کرد: از نخستین روز شیوع این بیماری شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و روحانیان در خدمت رسانی به مردم و مراکز درمانی و بیمارستانی هستیم.
 
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که این روحیه ایثارگری و نوع دوستی ملت ایران در جهان بی نظیر است، خاطرنشان کرد: مردم فهیم و نیکوکار ایران اسلامی از همان روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا با تشکیل گروه‌های جهادی به ارائه خدمت به سایر افراد جامعه پرداختند.
 
حجت الاسلام تقی زاده در ادامه سخنان خود با بیان این که شیوع ویروس کرونا فرصت مناسبی برای تغییر سبک زندگی در میان خانواده‌ها است، بیان داشت: باید از این فرصت به وجود آمده در جهت تقویت زندگی معنوی و همچنین رشد بنیان خانواده بهره گرفته شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
شیوع ویروس کرونا فرصتی برای تغییر سبک زندگی است البته به شرط اینکه فعالیت فرهنگی علما و حوزویان فراگیر و در همه عرصه ها باشد
0
0