۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۴۷۰۳۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

همکاری مردم در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مداوم باشد

همکاری مردم در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مداوم باشد
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید همراهی و همکاری مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مداوم باشد تا به سلامت بیماری کرونا را پشت سر بگذاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، با اشاره به ارزش فعالیت در راستای سلامت مردم و رهایی جامعه از شر ویروس کرونا، اظهار کرد: فعالان این عرصه باید خداوند متعال را شاکر باشند که آن‌ها را در خدمت بندگانش به کار گرفته است.

وی افزود: این فعالان و زحمت کشان بیدار هستند و نمی‌خوابند تا مردم بتوانند استراحت کنند لذا مصداق بارز «وستخدمنی فی مرضاتک» هستند و چه افتخاری برای انسان بهتر از اینکه برای رضای خدا کار کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: یکی از موارد بسیار حساس در مسئله بیماری کرونا، پیشگیری از سرایت جمعی آن است لذا همکاری همه جانبه‌ای را از ناحیه نهادهای مختلف طلب می‌کند.

وی اضافه کرد: از صبر و حوصله مردم نیز باید بسیار تشکر و قدردانی کرد که در جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا این‌گونه زیبا همکاری کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه داد: شاید برخی افراد نسبت به قوانین و مقررات بی‌توجهی داشته باشند اما جریمه باید حرف آخر باشد.

وی تأکید کرد: هم رسانه‌ها باید تبلیغات بیشتری داشته باشند و هم در برخوردهای اولیه با افراد، باید حالت تذکر و نصیحت‌گونه انجام شود تا خودشان با اراده خودشان به خطایشان پی ببرند و ضمان اجرا به عهده آنان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: ان‌شاءالله مردم عزیز ما در این همکاری، همان‌طور که تاکنون نشان داده‌اند تا پایان شریک خواهند بود تا به سلامت این بیماری کرونا را پشت سر بگذارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان اظهار داشت: امروز در مسئله بیماری کرونا، انگشت اتهام به‌سوی مستکبرین (آمریکا و اسرائیل) است که مشاهده می‌شود پای خودشان را هم گرفته است.

وی گفت: اگرچه امروز در این مسئله انگشت اتهام به سمت مستکبرین جهان است اما از آن‌ها هیچ‌گونه جای تعجب نیست زیرا آن‌ها فتنه ایجاد می‌کنند و برای از بین بردن مردم، داعش، منافقین، بمب اتم، بمب هیدروژنی و بمب میکروبی می‌سازند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: به نظر می‌آید که ایجاد بیماری کرونا نیز کار خود مستکبرین باشد، اما طبق اخباری که گفته می‌شود، امروز خودشان بیش از دیگران به آن گرفتار شده‌اند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات