۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۴۷۰۸۹
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

تولید ۱۴ هزار ماسک از سوی خادمان بقاع متبرکه مازندران

تولید ۱۴ هزار ماسک از سوی خادمان بقاع متبرکه مازندران
حجت الاسلام حیدری از تولید ۱۴ هزار ماسک و تهیه شش هزار بسته بهداشتی از سوی خادمین بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع کارکنان به راه اندازی کارگاه های تولید ماسک د 12 بقعه متبرکه و امامزاده استان اشاره کرد و گفت: تلاش ما در این مدت بهره گیری از همه ظرفیت ها به منظور مقابله با ویروس کرونا بوده است.
 
وی از تولید چهارده هزار ماسک و شش هزار بسته بهداشتی از سوی خادمان بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این ماسک‌های تولیدی و بسته‌های سلامت به ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان‌ها و یا در بین عموم مردم توزیع شده است.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در سطح استان همه بخش ها با توجه به توان و ظرفیت خود برای مقابله با ویروس کرونا به صحنه آمدند، خاطرنشان کرد: به طور حتم با وحدت و همبستگی آحاد مردم و مسؤولان می توانیم از این روزها عبور کنیم.
 
وی با اشاره به این کارگاه های تولید ماسک در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان با حضور گروه های جهادی، خادمین بقاع متبرکه و بسیجیان راه اندازی شده است، گفت: ماسک‌های تولید شده توسط خادمین مقابل درب خانه شهروندان بین مردم توزیع شده است تا از تجمع جلوگیری شود.
 
مدیر کل اوقاف مازندران از کمک پانزده میلیارد ریالی این اداره کل برای درمان بیماران کرونایی در سطح استان خبر داد و افزود: این اداره کل همه توان و ظرفیت خود را در جهت مقابله با این بیماری به کار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به این که اوقاف مازندران تا پایان این هفته دو میلیارد ریال از محل موقوفات به رزمندگان جبهه سلامت استان مساعدت می‌کند، تصریح کرد: حمایت از رزمندگان جبهه سلامت یکی از الویت‌های ویژه کشور به شمار می‌رود و هدف موقوفات نیز خدمت رسانی به جامعه در راستای اجرای امینانه نیت واقف که در وقف نامه ذکر شده است.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که بسته های سلامت تولیدی از سوی مجموعه اوقاف شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده است، بیان داشت: این بسته های سلامت از سوی خادمان آستان های مقدس امامزادگان تولید و در بین مردم توزیع می شود.
 
وی با اشاره به این که این روزها شاهد حضور گسترده اقشار و بخش های مختلف در جهت خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: با این تلاش ها و انسجام اجتماعی که در جامعه به وجود آمده به طور از این وضعیت عبور خواهیم کرد.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان نیز همراه با سایر گروه ها در حال مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: این تلاش ها تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات