۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۴۷۱۲۷
امام جمعه شهرستان پارس‌آباد:

اعتماد به نیروهای جوان زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند

اعتماد به نیروهای جوان زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند
امام جمعه پارس‌آباد گفت: اعتماد و اطمینان به نیروهای جوان سبب حضور این نیروهای پر انرژی در عرصه‌های مختلف می‌شود و در نهایت زمینه پیشرفت و آبادانی کشور را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی اظهار داشت: جوانی بهار عمر هر انسانی است که بسیاری از پیروزی‌ها و کامیابی‌ها تنها در سایه حوانی امکان‌پذیر است و هر انسانی در جوانی به آرزوهای خود می‌رسد.

وی اعتماد به نیروهای جوان را زمینه‌ساز پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: اعتماد و اطمینان به نیروهای جوان سبب حضور این نیروهای پر انرژی در عرصه‌های مختلف می‌شود و در نهایت زمینه پیشرفت و آبادانی کشور را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره به جوان‌گرایی تاکید می‌کند به طوری که اگر به جوانان نیدان دهند می‌توانند کارهای بزرگی را به سرانجام برسانند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر اینکه جوان‌گرایی باید در اولویت دولت قرار گیرد بیان کرد: امروزه دولت اگر در عرصه‌های مختلفی هنچون اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از جوانان فعال استفاده کنید می‌تواند به دستاورد‌های ارزشمندی دست یابد.

وی اظهار کرد: این امر مهم زمانی عملی خواهد شد که مدیران با باور و اعتماد به این توانمندی و استعداد فرصت شکوفایی و به ثمر رسیدن انرژی‌های نهفته جوانان را در عرصه‌های مختلف فراهم کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات