۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۴۷۱۶۳
حجت الاسلام موسوی:

کلاس های درس حوزه علمیه به صورت مجازی برگزار می شود

کلاس های درس حوزه علمیه به صورت مجازی برگزار می شود
سرپرست حوزه علمیه لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا دروس حوزه از پنج اسفندماه مجازی تدریس می شود و تا اطلاع ثانوی طلاب به صورت مجازی دروس را فرا می گیرند.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به اوضاع بحرانی که به علت شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، کلاس های درس حوزه تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت اساتید حوزه در زمینه آموزش مجازی افزود: اساتید حوزه در پیام رسان ایتا کانال هایی راه اندازی کرده و دروس را به صورت مجازی برای طلاب آموزش می دهند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: طلابی نیز که امکانات لازم برای بهره مندی از فضای مجازی را در اختیار ندارند، چند روز یک بار به حوزه مراجعه و سی دی دروس آموزشی را دریافت می کنند.

وی ادامه داد: طلاب حوزه علمیه لرستان همواره در قالب گروه های جهادی در زمینه ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر و محلات، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم فعالیت دارند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان یادآور شد: در سایه همت جهادی طلاب لرستان تاکنون عملیات ضدعفونی و گندزدایی  مناطق فلک‌الدین، زاغه و حومه، بیرانشهر و حومه و برخی مناطق دیگر صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در هر مدرسه علمیه طللاب یک گروه هادی تشکیل داده و در قالب این گروه در زمینه مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم در حال انجام فعالیت هستند.

وی در پایان با اشاره به تعطیلی مساجد و تجمعات برای حفظ سلامتی مردم اظهار داشت: فرهنگ هر خانه یک مسجد را نهادینه سازیم و از این فرصت ها در زمینه تربیت دینی و رشد و ارتقای اخلاق و معنویت در کانون خانواده ها و جامعه بهره مند شویم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات