۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۴۷۲۲۶

تأکید آیت‌الله حسینی همدانی بر ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه

تأکید آیت‌الله حسینی همدانی بر ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: گروه‌ها و تشکل‌های مردمی اقلام بهداشتی را با اولویت مناطق و خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌پذیر انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مسؤول و جمعی از اعضای کانون فرهنگی عاشقان ولایت استان البرز با حضور در دفتر نماینده‌ ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی دیدار و گفت و گو کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن قدردانی و تشکر از تشکل‌ها و گروه‌های جهادی مدافع سلامت در سطح استان، بیان داشت: البرز دارای تشکل‌های زیادی است که لازم است این گروه‌ها با همکاری بیشتری با یکدیگر فعالیت کنند.

وی بابیان اینکه در ایام بحران بیماری کرونا کشورهایی که ادعای دولت جهانی دارند به ماسک دزدی روی آورده‌اند، گفت: ایران اسلامی با حضور پرشور گروه‌های مردمی و جهادی توانست مشکلات کمبود در این حوزه را جبران کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در بین مردم، اظهار داشت: گروه‌ها و تشکل‌های مردمی اقلام بهداشتی را با اولویت مناطق و خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌پذیر انجام دهند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر توجه و رسیدگی به خانواده‌های مستمندان و افراد روزمزدی که دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، خاطرنشان ساخت: ائمه جمعه و مساجد با همراهی خیرین مردمی به دیدار با خانواده مستمندان رفته و به مشکلاتشان رسیدگی کنند.

وی در بخش دیگری با تأکید بر پرهیز از هرگونه موازی کاری در امور فرهنگی و تبلیغی، اظهار داشت: تشکل‌ها و گروه‌های فرهنگی سطح استان با همکاری یکدیگر به انجام امور فرهنگی بپردازند تا کارها با انسجام و قوت بیشتری صورت پذیرد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات