۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۴۷۴۰۲

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
توزیع بسته های بهداشتی و غذایی و تهیه و توزیع ماسک در میان نیازمندان چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ محمدرضا نعمتی، مسئول روابط عمومی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: محموله‌ای شامل ۵ هزار بطری نیم لیتری  محلول ضد عفونی از طرف سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهداء شد.

مسئول روابط عمومی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: در راستای اجرای عملیاتی شدن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نیرو‌های مسلح در خصوص  ورود برای مقابله با ویروس کرونا، با همت و تلاش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محموله بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اهداء شد.

وی افزود: این محموله شامل ۵ هزار بطری نیم لیتری محلول ضد عفونی است که برای توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی استان خوزستان و مناطق کم برخوردار و محروم اهدا شد.

جلسه بررسی مرحله دوم بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی برای مقابله با کرونا

جلسه‌ای با حضور معاون توسعه ورزش، رئیس حراست اداره ورزش، مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان به میزبانی سازمان بسیج ورزشکاران با حضور مسئول این سازمان با موضوع بررسی مرحله دوم بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا  برگزار گردید.

در این جلسه که به دلیل احتمال به وجود آمدن موج دوم شیوع ویروس کرونا تشکیل گردید برنامه بازرسی مجدد از اماکن ورزشی و ضد عفونی کردن اماکن ورزشی توسط گروه‌های جهادی و نیز توزیع ماسک بین کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفت.

لازم به ذکر است در مرحله اول بازرسی دستور پلمپ ۲۱ مکان و باشگاه ورزشی صادر گردید.

راه اندازی کارگاه تولید ماسک در باغملک

سرهنگ سید اسلام موسوی، فرمانده سپاه ناحیه باغملک به اشاره بحران ویروس کرونا گفت: کارگاه‌های تولید ماسک بهداشتی در شهرستان باغملک به همت جهادگران بسیجی راه اندازی شده و ماسک‌های تولیدی در مناطق مختلف شهرستان توزیع می‌شود.

موسوی با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه در کنار دستگاه‌های دولتی یکی از عوامل برون رفت از شرایط سخت و دشوار فعلی و تنگنا‌های موجود در کشور است، خاطرنشان کرد: حضور داوطلبان و انجام فعالیت‌های جهادی داوطلبانه علاوه بر ارتقای سطح ظرفیت‌های اجرایی کشور، سبب تقویت و استحکام فضای روحی و روانی جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه باغملک گفت: فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه از مصادیق واقعی ایثارگری به شمار می‌رود و ان شاء الله نتیجه این ایثار و از خودگذشتگی، شکست ویروس منحوس کرونا در آینده نزدیک باشد.

توزیع ۵ هزار بسته غذایی و بهداشتی در مناطق محروم اهواز

عباس نبگانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان اظهار داشت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و انجام تمهیدات لازم در راستای رفع نیاز‌های ضروری مردم، اقدامات موثری توسط حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان برای تهیه ماسک، مواد ضدعفونی و تامین بسته‌های غذایی صورت گرفت که نیرو‌های بسیجی این حوزه به صورت شبانه روزی پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه ضد عفونی معابر و اماکن عمومی نیز همچنان توسط این حوزه ادامه دارد، افزود: ۲۷ اسفندماه نیز در یک رزمایش بزرگ، مناطق محوله توسط شورای تامین استان به حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان توسط نیرو‌های بسیجی این حوزه ضدعفونی شد و این اقدام در سایر شهرستان‌های همجوار صورت گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان بیان داشت: ۱۷ فرودین‌ماه نیز ۵ هزار بسته غذایی و بهداشتی توسط این حوزه در سطح مناطق محروم و کم برخوردار اهواز توزیع شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات