۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۴۷۴۷۸
فرمانده سپاه بستان آباد:

۱۱ هزار ماسک در ۳ کارگاه جهادی بستان آباد تولید و توزیع شد

۱۱ هزار ماسک در ۳ کارگاه جهادی بستان آباد تولید و توزیع شد
فرمانده سپاه بستان آباد گفت: توسط سپاه ‌و با کمک خیرین ۳ کارگاه تولیدی ماسک با رعایت تمام ضوابط بهداشتی اقدام به تولید بیش از ۱۱ هزار عدد ماسک کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ پاسدار حسن امینی بیرامی در خصوص اقدامات انجام شده در مبارزه با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: قرارگاه زیستی امام رضا (ع) از روزهای اول شیوع ویروس کرونا در سپاه ناحیه شهرستان بستان آباد تشکیل و در بخش‌های عملیاتی، فرهنگی، اقتصادی و تبلیغاتی به صورت جداگانه به وظایف خود عمل کرده است.

وی گفت: در این راستا سپاه شهرستان بستان آباد تمام برنامه‌هایی که به صورت تجمع در این ناحیه برگزار می‌شد را لغو و تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی یا در فضاهای آزاد با حداقل ترین نیروها و با پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه اولویت اول بسیج در راستای مشارکت فعال در طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا است افزود: هدف از تشکیل قرارگاه زیستی امام رضا (ع)، آگاه‌سازی، مبارزه و پیشگیری از شیوع و قطع زنجیره کرونا است.

فرمانده سپاه بستان آباد با اشاره به اقدامات انجام شده در این‌ قرارگاه گفت: این قرارگاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت خودرویی در سطح شهر و روستاها به آگاه‌سازی و هشدار در مقابله با ویروس کرونا پرداخته و مردم را برای پیوستن به کمپین درخانه بمانیم دعوت کرده است.

سرهنگ امینی بیرامی گفت: در راستای کمک و آگاهسازی به محرومان حدود 600 بسته غذایی کامل شامل روغن، برنج، گوشت و سایر مواد غذایی مورد نیاز به نیازمندان و اقشار کم برخوردار توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های عملیاتی باهمکاری شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر این شهرستان، سپاه ناحیه بستان آباد در 3 نقطه شهر با برپایی ایستگاه‌های سلامت اقدام به تب سنجی، پخش بروشورهای آگاهسازی و پیشگیری از ویروس کرونا پرداخته است.

سرهنگ حسن امینی بیرامی با اشاره به گند زدایی و ضدعفونی در اکثر روستاهای شهرستان با همکاری دهیاری‌ها، رصد 98 درصد مردم شهرستان در قالب طرح غربالگری ملی و کسب اطلاعات از طریق تلفن را از دیگر اقدامات بسیج برای مقابله با ویروس کرونا برشمرد و ابراز داشت: باهماهنگی با تیپ‌امام زمان (عج) متشکل از 6 دستگاه خودرو، تمام سطح بستان آباد ضد عفونی شده است.

فرمانده سپاه بستان آباد گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی بیش از بیش در حال تلاش برای تضعیف روحیه ملت عزیز ایران هست و باید در مقابل عملیات‌های روانی دشمنان و رسانه‌های غربی ایستاد و مبارزه کرد.

وی افزود: فضای رسانه‌ای غربی سعی داشت فضای مبارزه با کرونا را به محور بی بند باری بکشاند که واحد فضای مجازی سپاه شهرستان با اقدامات فرهنگی در فضای مجازی، فضایی معنوی را ایجاد و از لحاظ نیروی فکری و دینی مردم عزیز را تقویت کرده است.

فرمانده سپاه بستان آباد اضافه کرد: در مراحل دیگر بسیجیان‌این ناحیه به صورت خانه به خانه به درب همشهریان عزیز مراجعه و آنان را نسبت به پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا آگاهسازی کرده اند.

سرهنگ امینی بیرامی درباره آگاهی و هشدار دهی بیشتر به مردم گفت: بیش از 100‌متر بنر و حدود 2 هزار عدد بروشور، بیش از 20 دقیقه مستند، 40 عدد تولید خبر، بیش از 35 مورد تولید محتوا از جمله عکس نوشت و کلیپ تهیه و در فضای حقیقی و مجازی پخش شده است.

‌فرمانده سپاه شهرستان بستان آباد در مقابله با توطئه و حیله‌های دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام توان رسانه‌ای خودرا برای تضعیف روحیه مردم ایران اسلامی بکار برده و روزانه اخبار جعلی و دروغین در باره ویروس کرونا و نبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده در ایران در شبکه های اجتماعی و خبری خود پخش می کند که برای مقابله با این اقدام شوم با حضور سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا از کارخانجات کلر پارس، داروسازی دانا و زهراوی بازدید و از روند کار آنان بازدید شد تا به دشمنان بگوییم که هیچ مشکل و کمبودی در تولید و تامین مواد ضدعفونی و ماسک نداریم.

سرهنگ امینی بیرامی با اشاره به نیاز مردم به ماسک تاکید کرد: توسط سپاه شهرستان و با کمک خیرین 3 کارگاه تولیدی ماسک با رعایت تمام ضوابط بهداشتی اقدام به تولید بیش از 11 هزار عدد ماسک کرده است که این ماسک ها توسط بیمارستان بستان آباد ایزوله می‌شوند.

فرمانده سپاه بستان آباد گفت: حدود 8 هزار عدد محلول ضدعفونی کننده دست و صورت توسط سپاه شهرستان بستان آباد و با کمک خیرین و نشریه صدای اوجان تهیه و در مناطق مختلف شهرستان توزیع شد.

وی در پایان با تقدیر از خیرین، بسیجیان کمیته‌های شهرستان و کمیته مردمی اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی و متکی بوده و اگر مردم نباشد بسیج معنایی ندارد و ما این نیروی عظیم را رهبری کرده تا در جهت رفاه و آسایش مردم بکار گرفته شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات