۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۴۷۵۳۹
با صدور پیامی؛

امام جمعه ساری میلاد حضرت ولیعصر و روز سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت

امام جمعه ساری میلاد حضرت ولیعصر و روز سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت
نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با صدور پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با صدور پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
میلاد مسعود و مبارک امید دل‌های منتظر، پیام آور صلح و آرامش، یگانه منجی عالم بشریت، حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه را به مقام معظم رهبری، ملت مومن و انقلابی ایران، بالاخص سربازان گمنام امام زمان ارواحنا فداه که این روز عزیز، به نام این حافظان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است خودم و نیز به نمایندگی از سوی همه‌ی ائمه‌ی جمعه محترم استان لاله خیز و ولایتمدار مازندران تبریک می‌گویم.
 
بی شک آرامش و اقتدار میهن بزرگ اسلامی مان حاصل خون پاک شهیدان و فداکاری ایثارگران و تلاش قابل تحسین، همراه با درایت و تدبیر هوشمندانه‌ی مجموعه‌ی نیرو‌های خدوم عرصه‌ی امنیت کشور بالاخص، عزیزان سختکوش وزارت اطلاعات است که با اخلاص و توانمندی افتخارآمیز، مبارزه‌ی بی امان و شبانه روزی با ترفند‌های نو آمد و توطئه‌های همیشگی و روزافزون دشمنان خارجی و بدخواهان خائن داخلی را مدنظر و عمل مخلصانه‌ی خود داشته و دارند.
 
از خدای سبحان توفیقات این عزیزان و همه‌ی مردم شریف ایران را خواهان و خواستارم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات