۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۴۷۵۷۱
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

مدارس علمیه خواهران به پایگاه مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شده اند

مدارس علمیه خواهران به پایگاه مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شده اند
معاون حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: مدارس علمیه به پایگاه مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شده و تولید ماسک، تهیه، بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی در این مراکز انجام می شود.

 سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت جهادی طلاب حوزه علمیه خواهران استان در عرصه مبارزه و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: خواهران طلبه در این زمینه فعالیت هایی گسترده دارند.

وی مهم ترین نیاز امروز جامعه را به علت بحرانی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است، امید بخشی و تقویت روحیه مردم خواند و گفت: طلاب در این زمینه از فضای مجازی بهره مند شده و در امیدبخشی به جامعه فعالیت دارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت جهادی طلاب حضور در کارگاه های تولید ماسک و تهیه ماسک مورد نیاز مردم است.

وی ادامه داد: امروز هر مدرسه علمیه در استان لرستان به یک پایگاه تولید ماسک بهداشتی، محل تهیه، بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم در راستای مبارزه با ویروس کرونا تبدیل شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه خواهران استان لرستان تاکنون موفق به تولید شش هزار ماسک و توزیع آن در مناطق محروم شده اند.

عزیزی ابراز امیدواری کرد که در سایه عمل به توصیه ها ضمن رعایت موارد بهداشتی هر چه زودتر شاهد مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات