۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۶۴۷۶۵۳
مسؤول طرح هجرت حوزه علمیه همدان:

بسترهای لازم برای تبلیغ نوین ایجاد شود

بسترهای لازم برای تبلیغ نوین ایجاد شود
مسؤول طرح هجرت حوزه علمیه همدان گفت: تبلیغ در عرصه های مختلف امکان پذیر است و باید ابزار متناسب با شرایط موجود را فراهم کنیم.

حجت الاسلام باقر اجاقی مسؤول طرح هجرت حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به تبلیغ در فضای مجازی خاطرنشان کرد: باید المان ها و همچنین شعائر دینی مورد توجه قرار گیرد و امروز شاهد آن هستیم که افزون بر تعطیلی نمازهای جماعت اذان پخش شده در مساجد نیز تعطیل شده است.

مسؤول طرح هجرت حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: تبلیغ در عرصه های مختلف امکان پذیر است و باید ابزار متناسب با شرایط موجود را فراهم کنیم.

وی در ادامه گفت: در سراسر استان نیازمند ابتکار و کارهای خلاقانه در زمینه  مسائل مربوط به تبلیغ و همچنین برگزاری مناسک مذهبی هستیم و این امر منافاتی با رعایت پروتکل های بهداشتی ندارد.

حجت الاسلام اجاقی خاطرنشان کرد: جلسات تخصصی و کارشناسی لازم می بایست در زمینه نحوه برگزاری نمازهای جماعت در مساجد برگزار شود و نظرات مختلف در این عرصه مطرح گردد چراکه ویروس کرونا و بحران ناشی از آن کماکان در ایران و سایر نقاط جهان دامنگیر مردم است و باید همزیستی با این ویروس منحوس را آغاز کنیم./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
چقد جالبه که تمام خبرهاتون کپی خبرگزاری حوزه هست، این صحبت ها هم در گفت و گو نبوده بلکه جلسه شورای تبلغ بوده
1
0