۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۱۰۳۴۷
معاون تبلیغ حوزه های علمیه:

مبلغان فرماندهان جنگ بین حق و باطل هستند + فیلم

مبلغان فرماندهان جنگ بین حق و باطل هستند + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: در راه تبلیغ باید ببینیم در کجا قرار داریم و نیازمند گرفتن چه موضعی هستیم چرا که مبلغان امر تبلیغ فرماندهان در جنگ بین حق و باطل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه ظهر امروز در اجلاسیه معاونین تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور که در همدان برگزار شد با اشاره به سختی های امر تبلیغ خاطر نشان کرد: باید تا آن جا که می توانیم در این فضا در جهت تبلیغ و برقراری ارتباط با مردم تمام تلاش خود را بکنیم.

وی افزود: البته در این راه باید ببینیم در کجا قرار داریم و چه موضعی باید بگیریم چرا که مبلغان امر تبلیغ فرماندهان در جنگ بین حق و باطل هستند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه با بیان این که در هر صحنه و جنگی نیازمند فرمانده قوی هستیم اظهار داشت: موضوع مهم در این جا آن است که اگر موفقیتی به دست می آوریم حاصل لطف خداوند بوده و هست.

وی به هماهنگی های صورت گرفته با صدا و سیما اشاره کرد و گفت: در مدل جدیدی که در این سازمان مطرح شده است قرار بر آن است که برنامه های قرآنی سیما توسط قرارگاهی از طرف مبلغان حوزه های علمیه اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی یادآور شد: معاونان تبلیغ استان ها می توانند در معرفی مبلغان شاخص استان های خود نقش به سزایی داشته باشند و در اجرای برنامه های قوی تر در صدا و سیما ما را همراهی کنند.

وی به شاخصه های مهم افراد موفق در امر تبلیغ اشاره کرد و بیان داشت: آشنایی با روایات و احادیث و آگاه بودن به موضوعات روز و داشتن تقوا از اصلی ترین شاخصه های مهم مبلغان است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: داشتن شرط سوم از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین اگر فردی دارای این ویژگی ها نباشد نباید او را معرفی کنیم چرا که این مبلغان در سطح ملی معرفی خواهند شد.

وی از دیگر ویژگی های مهم مبلغان خوب گوش کردن را عنوان کرد و گفت: در دیدار حضرت آقا با عوامل برنامه سمت خدا ایشان با اشاره به مجری این برنامه خوب گوش کردن و توجه به مهمان برنامه توسط مجری را از عوامل موفقیت این برنامه عنوان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با تاکید بر لزوم جذب جوانان در مساجد یادآور شد: پیامبر اسلام در کوچه با بچه ها بازی می کردند و به نوعی در بین آنها پیام رسان شادی بودند ما نیز باید ادامه دهنده راه سیره پیامبر باشیم.

وی تصریح کرد: در مساجد و در منبرهای خودمان باید در مسیر سیره پیامبر حرکت کنیم و با سعه صدر و برقراری ارتباط قوی زمینه جذب جوانان را فراهم کنیم.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه در پایان با اشاره به نقش روحانیت در جامعه یادآور شد: باید با استفاده از ظرفیت های مختلف در برابر همه نقشه های دشمن علیه روحانیت کار کنیم و در جهت خنثی سازی تبلیغات سوء آنها قدم برداریم./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 11
هادی شاملو
ارسال نظرات