۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۴۷۷۷۱
کرونا از تهدید تا فرصت؛

رفتارهای غیرانسانی غرب باطن لیبرالیسم را عیان کرده است

رفتارهای غیرانسانی غرب باطن لیبرالیسم را عیان کرده است
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به سرقت محموله‌های پزشکی توسط دولت های غربی، گفت: اعمال کشورهای غربی باطن لیبرالیسم را نشان داده است.

حجت الاسلام قاسم هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به حضور مردم ایران در عرصه‌های مختلف به منظور دفاع از کشور و یاری رسانی به یکدیگر، گفت: مردم ما روح ایثار و از خودگذشتگی و کرامت خود را به جهان نشان دادند و همه عرصه‌هایی که مردم ما در آن خوش درخشیدند به خاطر آن آموزه‌های غنی وحیانی است که مردم از آن بهره برده‌اند.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به توصیه‌های دین مبین اسلام به جهاد مردم با جان و مال در مواقع ضروری، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد این ایثارها و از خودگذشتگی‌ها که در آن خلوص و صفا و ایثار موج می‌زد بودیم و امروز نیز این مردم از نسل همان مردم فداکار دفاع مقدس هستند و این عقبه معنوی و غنای معنوی از سرمایه‌های گران سنگ کشور ما است.

حجت الاسلام هاشمی فداکاری‌ها و حضور مردم در صحنه مقابله با ویروس کرونا را تفاوت اساسی و بنیادین تمدن ما با تمدن غرب عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب چند ماه قبل به خوبی فرمودند اینها جنتلمن‌های تروریست هستند و امروز نیز در برخورد دولت‌های غربی با سالمندان و نیازمندان و دزدی کردن دولت‌ها از یکدیگر شاهد این مسأله هستیم.

وی فعالیت‌های غیرانسانی و غیراخلاقی کشورهای غربی در مقابله با ویروس کرونا نظیر سرقت محموله دیگر کشورها را نشان دهنده باطن فرهنگ لیبرالیسم دانست و اظهار کرد: تبلیغ رسالت‌های الهی همیشه مورد ستایش و مورد توصیه بوده است، در همه ایام باید به این موضوع توجه داشته باشیم و از تبلیغ ارزشهای دینی غافل نشویم.

امام جمعه شاهین شهر مهدویت و فرهنگ انتظار را از ظرفیت‌های مهم تشیع برشمرد و تصریح کرد: در این ایام چراغ امید منجی عالم بشریت در دل همه مردم دنیا روشن است و باید شکرگزار این نعمت مهم باشیم، دعا برای ظهور امام زمان(عج)بسیار توصیه شده و مفید است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مردم در این ایام نذورات خود را در راستای مقابله با ویروس کرونا و حمایت از مستضعفین و نیازمندان به کار بگیرند، عنوان کرد: برخی اقشار و اصناف جامعه با مشکلات مالی و معیشتی مبتلا شده‌اند و لازم است مردم به این عزیزان توجه داشته باشند.

وی از ارائه شماره حسابی در شاهین شهر با همکاری حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شاهین شهر به منظور جلب مشارکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان خبرداد و افزود: ستاد جمع آوری نذورات و حدود 10 پایگاه در شهر به منظور جمع آوری نذورات و شناسایی نیازمندان و ارائه کمک‌ها به آنها دایر شده است و مردم می‌توانند از طریق شماره حساب بانک ملی 0113536669005 و شماره کارت 6037998127366010 نذورات خود را برای یاری رسانی به نیازمندان پرداخت کنند./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
نشريه اصلاح‌طلب «صدا» در شماره اخير خود با انتشار مطالبی با عناوین «افكار عمومی را آماده مذاكره با آمريكا كنيد» و «پيش از انتخابات ۲۰۲۰ با آمريكا مذاكره كنيم» و طرح این سوال که: "آيا كشور می‌تواند يك سال ديگر فشارهای اقتصادی و تحريم‌ها را تحمل كند؟" در پی گدایی مذاکره از ترامپ برآمده است!
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
دنیای پساکرونا تحولاتی را رقم خواهد زد که شاید لازم باشد تا سیاست و نسبت‌های مولفه قدرت در دنیا دوباره بازنمایی شود.
0
0