۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۶۴۷۸۸۱

جمله تامل‌برانگیز رهبر انقلاب هنگام شهادت شهید صیاد شیرازی

جمله تامل‌برانگیز رهبر انقلاب هنگام شهادت شهید صیاد شیرازی
علی صیاد شیرازی در بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸ به دست یکی از منافقان کوردل آسمانی شد، رهبر انقلاب پس از شنیدن خبر شهادت ایشان جمله‌ای را در خصوص این شهید عزیز فرمودند.

به گزارش خبرگزاري رسا، رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر فرماندهان سپاه از جمله شهید احمد کاظمی به خبر شهادت شهید صیاد شیرازی اشاره کردند و فرمودند:

دو هفته پیش شهید کاظمی پیش من آمد و گفت از شما دو درخواست دارم: یکی این‌که دعا کنید من روسفید بشوم، دوم این‌که دعا کنید من شهید بشوم. گفتم شما‌ها واقعاً حیف است بمیرید؛ شما‌ها که این روزگار‌های مهم را گذراندید، نباید بمیرید؛ شما‌ها همه‌تان باید شهید شوید؛ ولیکن حالا زود است و هنوز کشور و نظام به شما احتیاج دارد. بعد گفتم آن روزی که خبر شهادت صیاد را به من دادند، من گفتم صیاد، شایسته‌ی شهادت بود؛ حقش بود؛ حیف بود صیاد بمیرد. وقتی این جمله را گفتم، چشم‌های شهید کاظمی پُرِ اشک شد، گفت: ان‌شاءاللَّه خبر من را هم به‌ شما بدهند!

فاصله‌ی بین مرگ و زندگی، فاصله‌ی بسیار کوتاهی است؛ یک لحظه است. ما سرگرم زندگی هستیم و غافلیم از حرکتی که همه به سمت لقاءاللَّه دارند. همه خدا را ملاقات می‌کنند؛ هر کسی یک طور؛ بعضی‌ها واقعاً روسفید خدا را ملاقات می‌کنند، که احمد کاظمی و این برادران حتماً از این قبیل بودند؛ این‌ها زحمت کشیده بودند./1360/

بیانات در مراسم تشییع پیکر‌های فرماندهان سپاه ۱۳۸۴/۱۰/۲۱

منبع: پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب

ارسال نظرات