۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۴۷۹۳۷
مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد:

رزمایش همدلی مظهر حاکمیت اسلام است

رزمایش همدلی مظهر حاکمیت اسلام است
حجت الاسلام احمدی گفت: یکی از مهمترین اهداف طرح رزمایش همدلی از سوی رهبری، نشان دادن مدیریت و حاکمیت متفاوت اسلام با سایر حکومت‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی، مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد، عصر روز گذشته در نشست هماهنگی تشکیل قرارگاه مرکزی رزمایش همدلی در این استان، با اشاره به اهداف بسیار مهم و کاربردی این طرح مدبرانه از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف این طرح نشان دادن مدیریت و حاکمیت متفاوت اسلام با سایر حکومت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف طرح رزمایش همدلی جلب توجه عمومی و تقویت نگاه اعتمادسازانه داخلی است، افزود: از آن جایی که این طرح منتسب به رهبری است باید حساسیت بالایی برای اجرای آن داشته باشیم.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه باید بکوشیم جلوه‌های این طرح هم برای درون و هم برای بیرون کشور خود را به خوبی نشان دهند که در این بین نحوه اجرای طرح نقش اساسی دارد، گفت: باید مراقب باشیم که دشمن از این طرح سوء استفاده نکند و آن را به چالش نکشاند.

وی تشکیل کارگروه‌ها متناسب با کاری که قرار است انجام شود را لازم دانست و ادامه داد: باید جزئیات طرح در کارگروه‌ها به صورت کاملا شفاف مشخص و برای اجرای آن‌ها برنامه ریزی جامع صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد با بیان اینکه باید کارگروهی برای جمع آوری کمک‌های مردمی و سازمانی زیر نظر قرارگاه مرکزی رزمایش همدلی در استان شکل گیرد، خاطرنشان کرد: باید برای جذب کمک‌های مردمی به صورت متمرکز اقدام سریع صورت گیرد چراکه پراکندگی در این عرصه آسیب زا است.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه ما به این رزمایش مقطعی و فصلی نباشد، افزود: اگر نگاه ما به رزمایش همدلی بلند مدت باشد، قطعا در همه اتفاقات و جریانات می‌توان از بانک اطلاعات جامعی که آماده کرده ایم، نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام احمدی، تشکیل کارگروه شناسایی اهداف آسیب دیده و یا آسیب پذیر را در اولویت دانست و تصریح کرد: باید هم به دنبال اجرای برنامه‌های درمانی برای افراد آسیب دیده و هم برنامه‌های پیشگیرانه برای افرادی باشیم که در معرض آسیب هستند.

مدیر حوزه علمیه ولایت شهرکرد همچنین به تشکیل کارگروه اجرایی در این قرارگاه اشاره کرد و افزود: کار اصلی را این کارگروه انجام می‌دهد؛ بنابراین باید با همه توان وارد میدان عمل شود.

وی همچنین تشکیل کارگروه رسانه را لازم و ضروری دانست و ابراز کرد: باید جلوه‌های این رزمایش همدلی به خوبی به تصویر کشیده و ثبت شود تا در جامعه این حرکت به فرهنگ عمومی تبدیل شود. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات