۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۴۷۹۴۳
از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد؛

نشست شورای توسعه و برنامه ریزی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

نشست شورای توسعه و برنامه ریزی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری
نشست شورای توسعه و برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، با حضور معاونت‌های مربوطه و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست شورای توسعه و برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با حضور معاونت‌های مربوطه و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس این استان برگزار شد.

در این نشست در مورد فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان با توجه به شرایط کرونایی موجود و نحوه ادامه سال تحصیلی برنامه ریزی صورت گرفت.

در ادامه با تأکید بر اینکه بازه اجرایی برنامه‌ها تا پایان سال تحصیلی جاری یعنی شهریورماه است، مقرر شد همه برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی و از طریق این بستر صورت گیرد.

همچنین مقرر شد برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با محوریت بیماری کرونا و شبهه زدایی در این زمینه و شبهات مربوط به آخر الزمان از طریق فضای کوثرنت جزء مهمترین اولویت‌های پژوهشی مدارس علمیه خواهران استان قرار گیرد.

در ادامه نیز مقرر شد با توجه به شرایط کرونایی پیش روی کشور، هیچ گونه اردو و یا تجمعی در فضای حقیقی صورت نگیرد و همه کارگاه‌های پژوهشی از طریق فضای مجازی و با نظارت مدیران مدارس انجام شود.

در بحث امور فرهنگی نیز تأکید شد برنامه‌های تربیتی، اخلاقی و مشاوره همچنین امور قرآنی طلاب در اولویت مدارس قرار گیرد و همه این امور از طریق فضای مجازی و کوثرنت انجام شود.

در پایان نیز مقرر شد مدیران مدارس علمیه خواهران استان در تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری مدارس برای ایجاد بستر فضای مجازی و رسیدگی به امور طلابی که در این زمینه نیازمند یاری هستند، با همه توان وارد میدان عمل شوند. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات