۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۴۸۰۰۲
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی در شرایط مقابله با کرونا

ضرورت تقویت فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی در شرایط مقابله با کرونا
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: در شرایطی که کشور درگیر مقابله با ویروس کرونا است باید فرهنگ بخل ورزی و بی توجهی به مشکلات دیگران تغییر پیدا کند.
به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نخستین نشست اعضای قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی به وجود آورده است، گفت: باید در جهت رفع مشکلات گروه‌های آسیب پذیر و کسانی که در این ایام متضرر شدند اقدام شود.
 
وی با بیان این که پسا کرونا چالش‌هایی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سایر بخش‌ها به وجود آورده که باید مورد بررسی قرار گیرد، افزود: مسؤولان باید برای رفع این مشکلات به وجود آمده چاره اندیشی کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که در شرایطی که کشور درگیر مقابله با ویروس کرونا است باید فرهنگ بخل ورزی و بی توجهی به مشکلات دیگران تغییر پیدا کند، گفت: امروز باید فرهنگ تقسیم شادی و کمک به یکدیگر در این شرایط مورد توجه همگان قرار گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد وحدت و همدلی برای کمک رسانی به مردم هستیم، بیان داشت: این نگاه و فرهنگ باید در کشورمان بیشتر تقویت شود.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که کمک به همنوع در فرهنگ، مکتب و دین ما همواره پررنگ بوده است، خاطرنشان کرد: صحنه‌های زیبایی که این روز‌ها در قالب کمک و خدمات رسانی به مردم از سوی گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه می‌بینیم محصول تربیت دینی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مردم ما همواره پیرو همین فرهنگ اصیل نوع دوستی و خیرخواهی بودند، بیان داشت: این صحنه‌های ارزشمند در روز‌هایی که کشورمان در حال مبارزه با این بیماری منحوس است، پررنگ‌تر شده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که رزمایش کمک مؤمنانه عامل جهش فرهنگی در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت کمک رسانی و دستگیری از سایر اقشار محروم جامعه استفاده شود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود بر تقویت و گسترش فرهنگ نوع دوستی و خیرخواهی در جامعه تأکید کردند، بیان داشت: بر پایه این فرهنگ اصیل دینی، شاهد وحدت و همبستگی گروه‌ها و اقشار مختلف برای کمک رسانی به محرومان هستیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات