۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۴۸۲۵۶

مدرسه علمیه امام حسین برای پذیرش طلبه فراخوان داد

مدرسه علمیه امام حسین برای پذیرش طلبه فراخوان داد
مدرسه علمیه امام حسین(ع) تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد برای پذیرش طلبه فراخوان داد.

حجت الاسلام فرهاد دهقان مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه امام حسین(ع) تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه مندان واجدشرایط طلبه می پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل رسمی در حوزه علمیه، بیان داشت: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم و دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر می توانند با مراجعه به سایت پذیرش حوزه به نشانی www.howzehtehran.com اقدام به ثبت نام کنند.

حجت الاسلام دهقان به مزایای مدرسه علمیه حسین(ع) اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر آموزش عمیق دروس حوزوی از پایه اول تا دهم و در سطح استادی، برخورداری از برنامه نوین و جامع تعلیم و تربیت حوزوی، برنامه های آموزشی تفسیر و حفظ قرآن کریم و آشنایی کامل به زبان های خارجی از جمله مزایای تحصیل در مدرسه علمیه امام حسین(ع) به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) ادامه داد: برگزاری کلاس های فن بیان و خطابه، کلاس های جامعه شناسی و روانشناسی، کسب مهارت های سواد رسانه ای، مهارت در رشته های ورزشی و غیره از جمله مزایای مدرسه امام حسین(ع) است.

وی درباره زمان نام نویسی، گفت: متقاضیان و علاقه مندان می توانند تا تاریخ 20 خرداد ماه با مراجعه به سایت پذیرش در نام نویسی سراسری حوزه های علمیه برای سال تحصیلی آینده شرکت کنند.

گفتنی است، متقاضیان علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه امام حسین(ع) می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع در تهران، میدان امام حسین(ع)، خیابان برادران محمدی، مدرسه علمیه امام حسین(ع) مراجعه کنند و یا با شماره 77500714 و یا 09198202707 جهت اطلاع از شرایط پذیرش تماس بگیرند.

یادآور می شود طلاب واجد شرایط در مدرسه علمیه امام حسین(ع) بورسیه می شوند./813/ت302/ب1

مدرسه علمیه امام حسین برای پذیرش طلبه فراخوان داد

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات