۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۴۸۳۷۷
مسؤول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران:

لباس روحانیت، لباس خدمت به دین، انقلاب و مردم است

لباس روحانیت، لباس خدمت به دین، انقلاب و مردم است
حجت الاسلام صادقی با بیان این که لباس روحانیت، لباس خدمت به دین، انقلاب و مردم است، گفت: حضور جهادی طلاب در این روز‌ها، جلوه دیگری از مسؤولیت پذیری روحانیت است.
حجت الاسلام لطیف صادقی، مسؤول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تداوم اقدامات جهادی اساتید، طلاب و مبلغان دینی در کمک رسانی به مردم و کادر درمانی و پزشکی، گفت: جامعه حوزوی همه توان خود را برای خدمت مناسب به کار گرفته است.
 
وی با بیان این که صحنه‌هایی که این روز‌ها از حضور پررنگ طلاب و روحانیان در عرصه خدمت رسانی مشاهده می‌شود ناشی از حس مسؤولیت پذیری این قشر است، افزود: طلاب و روحانیان در کنار وظایف علمی و تبلیغی خود امروز بر اساس شرایط حاکم بر جامعه، لباس خدمت بر تن کردند و در میدان مقابله با ویروس کرونا حضور دارند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که روحانیت در همه صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب پیشگام بوده است، گفت: امروز مهم‌ترین عرصه خدمت به انقلاب و مردم، حضور در میدان مبارزه با این بیماری فراگیر است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن از آغازین روز شیوع این ویروس در سطح کشور، هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای خود را برای تضعیف جایگاه روحانیت آغاز کرد، افزود: اما علیرغم همه این تلاش‌های شبانه روزی، شاهد حضور چشمگیر طلاب و روحانیان در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم هستیم.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که جامعه حوزوی برای خدمت رسانی به مردم و همچنین مسؤولان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: علیرغم همه محدودیت‌ها و کمبود‌هایی که وجود دارد، اما طلاب و روحانیان بدون توجه به این محدودیت‌ها هیچ گاه عرصه خدمت رسانی را ترک نکردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تبلیغات مسموم دشمنان داخلی و خارجی نمی‌تواند مانع خدمت رسانی روحانیت به مردم شود، تصریح کرد: طلاب و روحانیان در کنار عمل به رسالت واقعی خود که همان تبلیغ دین و معارف الهی است، در شرایط سخت با مردم و در کنار مردم خواهد بود.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که لباس روحانیت، لباس خدمت به دین، انقلاب و مردم است، خاطرنشان کرد: حضور جهادی طلاب در این روز‌های سخت، جلوه دیگری از مسؤولیت پذیری روحانیت را به نمایش گذاشته است.
 
مسؤول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان در طی حدود دو ماه اخیر هر چه در توان داشتند برای خدمت به مردم و همچنین مبارزه با ویروس کرونا در سطح جامعه به کار گرفتند، تصریح کرد: طلاب حوزه زمانی که لباس مقدس روحانیت را بر تن کردند با خداوند متعال و حضرت ولی عصر (عج) عهد بستند همواره در خدمت دین و مردم باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تلاش‌های جهادی طلاب، اساتید حوزه و همچنین مبلغان دینی همچنان با قوت ادامه دارد، ادامه داد: این طلاب در سطح شهرستان‌ها نیز با محوریت ائمه جمعه و مدیران مدارس علمیه مشغول خدمت رسانی به مردم هستند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات