۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۴۸۵۱۷

فعال شدن مراکز جامع سلامت استان خوزستان برای شناسایی کووید ۱۹

فعال شدن مراکز جامع سلامت استان خوزستان برای شناسایی کووید ۱۹
احسان پور از فعال شدن مراکز جامع سلامت استان به منظور شناسایی کووید ۱۹ در همراهی با افزایش فعالیت دو  آزمایشگاه تشخیص کروناویروس در مرکز استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با بیان اینکه از دیروز تا امروز، ۶۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شدند، اظهار داشت: با احتساب موارد جدید مبتلایان در خوزستان به هزار و ۳۳۳ مورد افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: ۲۶ مورد در اهواز، ۱۷ مورد در رامشیر، ۳ مورد در هر کدام از شهرستان‌های حمیدیه، هفتکل و شوشتر، دو مورد در هر کدام از شهرستان‌های دشت آزادگان، امیدیه و ایذه و یک مورد در هرکدام از شهرستان‌های شهرستان‌های اندیمشک، آبادان و کارون به آمار مبتلایان در استان اضافه شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمارمبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند، افزود: با احتساب موارد جدید آمار فوتی‌ها به۱۴۴ نفر افزایش پیدا کرد.

احسان پور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند، خاطرنشان کرد: و خوشبختانه هزارو ۹ بیمار با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی گفت: همزمان با افزایش دوبرابری فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیص کروناویروس در مرکز استان، مراکز جامع سلامت سطح استان نیز اقدامات شناسایی ویروس را انجام می‌دهند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات