۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۴۸۵۲۰
خدمات اجتماعی طلاب (۲۵)

الکفیل مهمان بیمارستان فرهنگیان

الکفیل مهمان بیمارستان فرهنگیان
گروه جهادی الکفیل با عیادت از بیماران کرونایی بیمارستان بقیه الله به مولودی خوانی پرداختند و از کادر درمان نیز تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پس از صدور فرمان آتش به اختیار از جانب فرمانده کل قوا، طلاب و مبلغین درس خارج مقام معظم رهبری برای فعالیت تبلیغی خود جامعه وعاظ انقلابی و جهت پیش‌برد برنامه جهادی، گروه جهادی الکفیل را تشکیل دادند.

از جمله فعالیت این گروه جهادی می‌توان به حضور فعال در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده اشاره کرد. این گروه در شهر تهران نیز با شناسایی نیازمندان بسته‌های معیشتی را به دست آنها رسانده و در راستای ازدواج آسان، سعی بر تهیه جهیزیه برای افراد بی‌بضاعت کرده اند.

آنها علاوه بر مساعدت در ساخت و ساز، تامین منابع خوراکی، پوشاکی و وسایل ضروری، به جهت انجام وظیفه طلبگی برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی را نیز در کنار دیگر فعالیت‌هایشان به پیش می‌برند.

 

الکفیل مهمان بیمارستان فرهیختگان

 

در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا، گروه جهادی الکفیل در زمان‌های متعدد، بر سر بالین بیماران کرونایی حاضر می‌شوند، به خصوص در ایام میلاد امام زمان نیز در بیمارستان‌ها مراسمی را با مولودی خوانی و تواشیح‌خوانی گروه محمد رسول الله(ص) برپا کردند.

 

الکفیل مهمان بیمارستان فرهیختگان

 

برنامه دیگر آنان به همراه داشتن پرچم حرمین امام رضا(ع) و عبدالعظیم(ع) و متبرکات بود که به اذعان پرستاران تاثیر بسزایی در تقویت روحیه بیماران داشت.

 

الکفیل مهمان بیمارستان فرهیختگان

 

در پایان نیز با تقدیم گل به یکایک بیماران و کادر درمانی از تلاش و زحمات کادر درمانی بیمارستان فرهنگیان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بهرام از نجف آباد
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
گروه جهادی الکفیل در زمان‌ بحران های اجتماعی خدمات قابل ستایشی ارائه کرده اند. بارک الله بکم
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
احسنتم... جالب بود
0
0