۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۴۸۵۳۹
حجت الاسلام نبوی تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری منبرهای مجازی با هدف تبیین طرح کمک مؤمنانه

ضرورت برگزاری منبرهای مجازی با هدف تبیین طرح کمک مؤمنانه
نماینده ولی فقیه در سپاه قائمشهر بر ضرورت برگزاری منبرهای مجازی از سوی روحانیان و تبلیغ پیرامون طرح کمک مومنانه در جامعه تأکید کرد.
حجت الاسلام سید میثم نبوی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که طلاب و روحانیان در همه عرصه‌ها و صحنه‌های دهه‌های اخیر حضوری پررنگ و اثرگذار داشتند، گفت: حوزویان در حوادث سخت همواره جز پیشگامان کمک به مردم بودند.
 
وی با بیان این که در جریان شیوع ویروس کرونا نیز طلاب جهادی به صورت کاملاً خودجوش به کمک رسانی در جامعه شتافتند، افزود: تلاش‌های جهادی طلاب و روحانیان با گذشت حدود دو ماه از شیوع ویروس کرونا با قدرت و جدیت هر چه بیشتر در جامعه ادامه دارد.
 
حجت الاسلام نبوی ادامه داد: طلاب و روحانیان در همه مراحل و حوادث تاریخ انقلاب با تأسی از تفکر ناب اسلام محمدی (ص) و همت عاشورایی، جانانه ورود پیدا کردند وبا رهنمود‌های پیر جماران حضرت امام خمینی (ره) در روند پیروزی و شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاثیر بسزایی داشتند.
 
وی با بیان این که در چهل سال اخیر جامعه حوزوی همه توان و تلاش خود را برای خدمت به دین، انقلاب و مردم به کار گرفت، تصریح کرد: توطئه‌ها و تبلیغات علیه روحانیت، هیچ گاه موجب عقب نشینی این قشر اثرگذار در مسیر خدمت گذاری به مردم و انقلاب نشده است.
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر با اشاره به این که روحانیت با قدرت مسیری که از ابتدای انقلاب در آن قرار داشته را ادامه خواهد داد، تصریح کرد: روحانیت خدمت به دین، انقلاب و مردم را وظیفه خود می‌داند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام نبوی با بیان این که در حال حاضر طلاب و روحانیان بسیاری در عرصه مقابله با ویروس کرونا مشغول خدمت رسانی به مردم و کادر درمانی هستند، گفت: علیرغم همه مشکلاتی که در این عرصه وجود دارد، اما طلاب و روحانیان با قدرت مسیر خود را ادامه خواهند داد.
 
وی با اشاره به این که لباس روحانیت لباس خدمت به دین و مردم است، خاطرنشان کرد: روحانیت امروز در عرصه خدمت رسانی به مردم و مسؤولان در حال انجام وظیفه هستند که بسیار ارزشمند است.
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر در ادامه سخنان خود به طرح کمک مؤمنانه اشاره کرد و با بیان این که در این طرح از همه ظرفیت بسیج طلاب و روحانیان شهرستان استفاده خواهد شد، افزود: به طور حتم اجرای این طرح در آستانه ماه مبارک رمضان می‌تواند بخش مهمی از مشکلات مردم را رفع کند.
 
حجت الاسلام نبوی با بیان این که طرح کمک مؤمنانه با بهره گیری از توان و ظرفیت طلاب جهادی شهرستان انجام خواهد شد، گفت: در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بخشی از مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند، اجرای طرح مؤمنانه ظرفیت بسیار بالایی برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.
 
وی همچنین به عدم برگزاری نماز‌های جماعت تا اطلاع ثانوی اشاره و خاطرنشان کرد: حضور فعال روحانیان در رسانه‌های محلی، فضای مجازی و برپایی منابر مجازی و تبلیغ پیرامون همدلی و کمک مومنانه جهت استمرار ارتباط معنوی با مضامین دینی ادامه خواهد داشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات