۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۴۸۴۰۰
حجت الاسلام شکریان:

همدلی و کمک مومنانه برجسته‌ترین ویژگی ملت ایران اسلامی است

همدلی و کمک مومنانه برجسته‌ترین ویژگی ملت ایران اسلامی است
حجت الاسلام شکریان، همدلی و کمک مومنانه را از برجسته‌ترین ویژگی ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و گفت: این همدلی و مواسات رمز موفقیت ایران اسلامی در بحران‌های مختلف است.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت و اهمیت اجرای پویش ملی همدلی و مواسات و رزمایش کمک مومنانه در کشور تأکید کرد.
 
وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش گسترده کمک به مستمندان و مستضعفان در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این همدلی و مواسات در همه عرصه‌های مختلف کشور راه گشا بوده که نمونه بارز آن را در بحران اخیر و شیوع این ویروس منحوس کرونا به وضوح می‌توان دید.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به شرایط امروز کشور و وجود برخی مشکلات اقتصادی برای برخی فعالان اقتصادی و جامعه مظلوم کارگری در پی شیوع این ویروس، افزود: شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که برخی خانواده‌های مستضعف جامعه با بحران معیشتی رو به رو است و این توصیه مهم رهبر معظم انقلاب نشان از توجه ویژه معظم له به این قشر مظلوم جامعه دارد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی، تصریح کرد: تشکیل قرارگاه رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه می‌تواند در توزیع و تقسیم این اقدامات خیرخواهانه بسیار اثرگذار باشد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به اهمیت تقویت فضای همدلی و مواسات در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در بیش از چهل سال از عمر با برکت این انقلاب در همه بحران‌های مختلف با وحدت و همدلی در کنار هم در مقابل همه مشکلات و معضلات ایستادگی کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندان ادامه داد: ملت فهیم و نوع دوست ایران اسلامی در این رزمایش همدلی و مواسات به کمک هموطنان خود خواهند شتافت و به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت.
 
حجت الاسلام شکریان همچنین با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های گروه‌های جهادی، در بحران‌های مختلف کشور، بیان داشت: اقدامات گروه‌های جهادی و فعالیت آنان در کاهش و رفع روند بحران‌ها بسیار اثرگذار و قابل تحسین است و به طور قطع در این رزمایش همدلی و کمک مومنانه هم حضور این قشر می‌تواند در جامعه اثرگذار باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به مدل مدیریت جمهوری اسلامی در حل بحران‌ها و وجود مشکلات و معضلات، اظهار داشت: توانایی ایران اسلامی در حل بحران‌ها تنها بواسطه ایفای نقش ملت غیور و فهیم ایران اسلامی و جوانان در این بحران ها است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: به طور حتم مهم‌ترین شاخصه جمهوری اسلامی در این بحران‌ها وحدت، همدلی و نقش آفرینی جوانان مومن و انقلابی است که امروز برای برخی کشور‌های منطقه و حتی جهان به عنوان الگویی ممتاز معرفی شده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات