۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۴۸۵۶۶

انتصاب مدیر شبکه رادیو معارف

انتصاب مدیر شبکه رادیو معارف
مسعود کاویانی با حکم دکتر حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی به عنوان مدیر شبکه رادیو معارف منصوب شد

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در حکمی مسعود کاویانی را به عنوان مدیر شبکه رادیو معارف منصوب کرد .

در این حکم ضمن استمرار ارتباط موثر با بیوت مراجع عظام ، حوزه ها و شخصیت ها و نهادهای پژوهشی و دانشگاهی در حوزه معارف نسبت به انجام وظایف ذیل تاکید شده است .

بخشی از وظایف محول شده در این حکم بدین شرح است :‌
تبیین بسط و اجرایی نمودن سیاست های رسانه ای و راهبردهای دریافت شده از معاونت صدا و ایفا ء نقش موثر به عنوان رسانه مرجع در عرصه معارف و بسط و تعمیق اندیشه معارفی در کشور .

واکاوی مستمر محیط عملیاتی شبکه (مخاطبان، رقبا، ظرفیت ها و منابع در دسترس وتحولات محیطی و .. ) با هدف مدیریت پیام.

نظارت و ارزیابی کمی و کیفی برنامه ای شبکه در فرآیند طرح، تولید تامین و پخش به منظور تضمین کیفت و اثربخشی برنامه ها.

گفتنی است مسعود کاویانی سطح عالی حوزه و دانشجوی دکتری علوم سیاسی از نخستین روزهای تاسیس شبکه رادیویی معارف در حوزه های برنامه سازی و مدیریت بخشهایی مختلف رادیو از جمله مدیر گروه خبر و اطلاع رسانی ، تولید و پخش ، قائم مقام رادیو مشغول به فعالیت بوده و به مدت ۱۷ ماه سرپرستی این رسانه دینی را عهده دار بود . /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
ان شااله در نشر معارف اهل بیت موفق و اثر گذار باشند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
۲۰میلیارد دلار، ارز دولتی از کشور خارج شد، آنوقت برای وام ۵ میلیارد دلاری دستمان را به خارجی دراز میکنیم!

استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا: در حالی که ۲۰ میلیارد دلار در جریان یک فساد بزرگ از کشور خارج شد و کسی هم در این رابطه پاسخگو نیست، امروز برای ۵ میلیارد دلار دست‌مان را به سوی بانک جهانی و نهادهای بین‌المللی دراز کردیم.

از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بسته حمایتی در نظر گرفته ۲۵ هزار میلیارد تومان در قالب وام یک میلیون تومانی به افراد داده می‌شود و ۷۵ هزار میلیارد تومان از آن قرار است به بنگاه‌های اقتصادی ارائه شود که این توزیع بسیار مشکوک است.

تجربه گذشته در موارد مشابه در توزیع تسهیلات و امکانات نشان می‌دهد که باید نگران نحوه توزیع باشیم و اینکه قرار است بر چه اساسی و چه ضابطه‌ای این یارانه بین افراد تقسیم شود و قطعا این نگرانی وجود دارد که ۷۵ هزار میلیارد تومان بین دوستان، رفقا و آشنایان آقایان توزیع می‌شود.
0
0