۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۴۸۶۵۳
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

ارتش در رزوهای کرونایی ‌مسئولیت‌پذیری خود را به مردم ثابت کرد‌

ارتش در رزوهای کرونایی ‌مسئولیت‌پذیری خود را به مردم ثابت کرد‌
حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی گفت: ارتش در این روزهای کرونایی با تجهیز بیمارستان، ایجاد نقاهتگاه‌ها و تولید ماسک در کنار مردم ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 و تیپ 128 و گروه 33 استان صبح امروز به‌مناسبت روز ارتش با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ارتشیان با لبیک به فرمان امام راحل نقش اساسی خود را در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه ارتش نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، افزود: ارتش برای تحقق اهداف انقلاب و در دوران دفاع مقدس تلاش‌های چشمگیری داشته و به‌عنوان بازوی توانمند نظامی انقلاب اسلامی در روزهای سخت نقش‌آفرینی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با یادآوری رشادت‌های «شهیدان صیاد بابایی، قرنی و دیگر شهیدان عزیز از شهدای ارتش» گفت: تا امروز در بدنه ارتش انسان‌ها و فرماندهان برجسته‌ای بوده که نقش اساسی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروزه ملت ایران می‌بینند که ارتش در تمام زمینه‌ها چه نقش کلیدی دارد، گفت: با وجود چنین نیروهای قدرتمندی اگر دشمن به فکر تجاوز به این کشور بیفتد، با خاک یکسان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با ذکر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب، دوران دفاع مقدس و حوادث سال‌های اخیر کشور، در صف اول همراه و یاور ملت ایران بودند؛ ادامه داد: ارتش ایران با تمام ارتش‌های دنیا تفاوت اساسی دارد و آن این است که ارتش ایران شعارش ارتش برای ملت و ملت برای ارتش هست.

وی اظهار کرد: ارتش در تمام جنبه‌های مختلف با حفظ وظایف اصلی خود محافظت از مرزها در بلاهای طبیعی و حتی در مبارزه با داعش در سوریه حماسه آفریده و خیلی جدی و ارزشمند فعالیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به حاضرین در جلسه خاطرنشان کرد: امروز شما ببینید ارتش آمریکا و دیگر کشورها در این شرایط بیماری در کجای ملت خود قرار دارند اما ارتش جمهوری اسلامی ایران در مدت خیلی کمی با تجهیز بیمارستان، ایجاد نقاهتگاه‌ها و تولید ماسک در کنار مردم ایستاده و این موفقیت‌ها، نتیجه ولایت‌مداری و آثار دینداری و برکات اسلام ناب محمدی هست./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات