۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۴۸۶۷۶
نماینده ولی فقیه در گلستان:

خیران در طرح مواسات و کمک مومنانه مشارکت کنند

خیران در طرح مواسات و کمک مومنانه مشارکت کنند
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: در مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان ۵ هزار بسته غذایی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و احسان در گلستان اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا زندگی بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار داده است و در این روزهای سخت باید همه از نیازمندان و محرومان دست‌گیری کنیم.

وی افزود: کمک به افراد کم بضاعت باید با حفظ کرامت انسانی و آبروی افراد اتفاق بیفتد و در این زمینه باید از مشارکت خیران هم بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان داشت: برنامه‌ها در قالب این طرح باید مردمی بوده و دستوری نباشد. همچنین نکته مهم این است که باید برنامه‌ها به شکلی اجرا شود که روحیه ایثار، فداکاری، خدمت و نو دوستی را بتواند تقویت کند.

وی تاکید کرد: کارهایی که قبل از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و یا بخشی هم بعد از پیام رهبر انقلاب اسلامی در این مدت انجام شده است به طور قطع بدون برنامه‌ریزی تحقق پیدا نمی‌کرد.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار داشت: در مرحله نخست رزمایش مواسات و احسان در استان 5 هزار بسته غذایی به ارزش 10 میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: در شهرستان‌ها نیز ستادهای اجرایی این طرح با محوریت ائمه جمعه شکل گرفته و تاکنون اقدامات درخور توجهی انجام شده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات