۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۴۸۶۸۳
امام جمعه قشم:

رزمایش "کمک مومنانه" تجلی فرهنگ ایرانی اسلامی است

رزمایش
امام جمعه قشم گفت: زمایش کمک مومنانه در برهه‌ای از زمان که کشورهای جهان برای ماسک و دستکش به دزدی و نزاع روی آورده‌اند، تجلی فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام میثم تارم در کمیته بخشداران، شوراها و دهیاران شهرستان قشم اظهار کرد: زمایش کمک مومنانه در برهه‌ای از زمان که کشورهای جهان برای ماسک و دستکش به دزدی و نزاع روی آورده‌اند، تجلی فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: شاهد آن هستیم که برخی دولت‌ها به سرقت اموال دیگران روی آورده‌اند و از این فرصت باید برای مخابره نیک سرشتی حاصل از اسلام‌گرایی ملت ایران به جهانیان استفاده کرد.

امام جمعه و فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مومنانه قشم افزود: مشارکت‌های مردمی در رزمایش مورد مطالبه رهبری باید در عین خلوص نیت برای کسب رضای پروردگار باید علنی، منسجم و گسترده باشد تا بازتاب ملی و بین‌المللی ان محسوس باشد.

حجت‌الاسلام تارم تصریح کرد: بخشداران، شوراها و دهیاران نسبت به ارائه گزارش مستند مشارکت‌ها در حوزه استحفاضی خود اقدام کنند و مردم‌محوری کار و نیز حفظ کرامت انسانی را به عنوان یک اصل مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: در جزیره قشم مردم، دولتمردان، شیوخ و ائمه جمعه و جماعت پای کار مقابله با کرونا آمده و به همین واسطه تا کنون از وقوع بحران کرونا در این جزیره با وجود قرارگیری در منطقه جغرافیایی حساس جلوگیری شده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک مومنانه قشم تاکید کرد: این همراهی باید تا شکست کرونا ویروس حفظ و تقویت شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات