۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۶۴۸۷۰۱
در آستانه فرا رسیدن روز ارتش صورت گرفت؛

پیام تبریک نماینده مردم کرمان در خبرگان به فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش

پیام تبریک نماینده مردم کرمان در خبرگان به فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با تبریک روز ارتش به فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، گفت: بیست و نهم فروردین ماه، روز بزرگداشت عزیزان ارتش اسلام است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در پیامی با تبریک روز ارتش به فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، گفت: بیست و نهم فروردین ماه، روز بزرگداشت عزیزان ارتش اسلام است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطیبین الطاهرین.

امیر سرتیپ دوم مهدی معمار باشی فرماندهی قرارگاه منطقه ایی جنوب شرق ارتش

سلام علیکم

بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش و روز بزرگداشت مجاهدت ها، ایثارگری‌ها و جانبازی‌های عزیزان ارتش اسلام است.

 دفاع از حریم اسلام و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی ایران عزیز اسلامی در دفاع مقدس، ارتش را بر قله ی رفیع عزت و عظمت قرار داده است.

به فضل الهی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با استعانت از خدای سبحان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" به پشتوانه مجاهدات دوران دفاع مقدس و با بهره مندی از توان فرماندهان لایق و متعهد و نیرو‌های شجاع و کارآزموده خود، حصن حصین و نفوذ ناپذیر انقلاب و میهن شده است.

حضور ارتشیان برای کمک به سایر اجزای نظام و دفع و رفع رنج از مردم در همه میدان های خیر و خدمت رسانی مثل سیل، زلزله و اکنون بیماری کرونا مدال افتخار دیگری بر دوش پرصلابت و با اقتدار عزیزان ارتش اسلام است.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک اقبال ماه خدا، ماه ضیافت الهی، مراتب تبریک و تهنیت خود را به مناسبت روز ارتش، به حضرت عالی و تمامی فرماندهان و نیروهای تحت امر و آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در این منطقه تقدیم می کنم.

از خداوند منان توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای "مدظله العالی" طلب می‌کنم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری

۲۹ فروردین ۱۳۹۹

1380/ت303/ب1

ارسال نظرات