۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۴۸۷۱۳
با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان صورت گرفت؛

تجلیل از طلاب قرارگاه جهادی

تجلیل از طلاب قرارگاه جهادی
مراسم تجلیل از طلاب قرارگاه جهادی طلاب خوزستان با حضور علما و استاندار خوزستان در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تجلیل از طلاب قرارگاه جهادی طلاب خوزستان، شامگاه گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز، آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه اهواز خوزستان و غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، با اشاره به اینکه زبان قاصر و عاجز از کار‌های صورت گرفته روحانیت استان در زمینه مقابله با کرونا ویروس است، اظهار داشت: کاری که برای رضای خداوند صورت بگیرد را نمی‌توان با تقدیر و تشکر جبران کرد، قطعا پادش چنین کار‌هایی در نزد خداوند محفوظ است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه دانشجویان، روحانیت، بسیج، نیرو‌های مسلح و مسؤولان کشوری با وحدتی مثال زدنی به مقابله با کرونا پرداختند، خاطرنشان کرد: روحانیت در هر بحرانی که پیش می‌آید، آبروداری می‌کند.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز با اشاره به اینکه تقدیر رهبرانقلاب از فعالیت‌های طلاب خوزستانی گویای خدایی بودن چنین کار‌هایی است، خاطرنشان کرد: طلاب بدون هیچگونه چشمداشتی و تنها براساس احساس تکلیف شرعی پای کار آمده و اقدامات در خور توجهی برای مقابله با کرونا انجام دادند.

از سوی دیگر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، با اشاره به اینکه روحانیت به ضدعفونی مناطق محروم و خانه‌های افراد مسن می‌پردازند، عنوان داشت: تلاش روحانیت استان در نزد خداوند ماندگار است و در عین حال از نگاه تیزبین رهبرانقلاب غافل نماند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید به آیت الله موسوی جزایری از بابت تربیت طلاب جهادی و خدمتگزار تبریک گفت، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیت هیچگاه صحنه را خالی نکرده و وظایف اجتماعی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند، ضمن اینکه همراهی امام جمعه محترم اهواز در بحث ارائه خدمات اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و مبارزه با کرونا قابل تقدیر است.

در ادامه نیز هر کدام از مسؤولان بخش‌های مختلف قرارگاه جهادی طلاب خوزستانی، گزارش دو تا سه دقیقه‌ای از عملکرد بخش زیر نظر خود ارائه کردند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید حسین احرامی
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
طلاب جهادی و خودجوش تلاش گسترده ای در جهت ایجاد امید، توکل و نشاط کاری، رسیدگی به بیماران کرونایی، همکاری با بیمارستان ها در درمان بیماران و همکاری با مسؤولان آرامستان ها در تجهیز، تغسیل و تدفین مرحومین کرونایی و نیز شناسایی خانواده های محروم آسیب دیده اقتصادی و تهیه سبدهای کالای ارزاق از خیرین مؤمن و توزیع محترمانه برای آنها داشته اند. از زحماتشان تقدیر و تشکر می کنم.
0
0