۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۴۸۷۲۲
رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان:

رسانه‌ها کمک‌های مومنانه را به تصویر بکشند

رسانه‌ها کمک‌های مومنانه را به تصویر بکشند
بهمئی از آغاز رسانه ای رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در استان خوزستان خبر داد و گفت: رسانه‌ها با ایجاد شور رسانه ای کمک های مومنانه را به نمایش در آورند.

سجاد بهمئی، رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز پویش رسانه‌ای رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به حضور فعال و قدرتمند رسانه ها در مقابله با بحران کرونا شاهد هستیم که به طور شبانه روز در همه عرصه ها به عنوان نیروهای خط مقدم با انعکاس اخبار، زمینه های رشد، آموزش و حل مشکلات را در جامعه فراهم کردند.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه خوزستان با بیان اینکه فعالیت شبانه روزی خبرنگاران در این بحران سبب افزایش امید و افزایش اطلاعات عمومی و بهداشتی و تسهیل در ارائه خدمات شده است، افزود: در رزمایش کمک مومنانه، کمیته ای به نام(رسانه و اطلاع رسانی) تعریف شده که در این راستا و همچنین لبیک به فرمان  رهبری در جهت رزمایش کمک مومنانه، رسانه های فعال و جهادی خوزستان، پویش شور رسانه ای را به نمایش خواهند گذاشت.

بهمئی ادامه داد: در این پویش خبرنگاران، عکاسان و سایر اصحاب رسانه با ثبت و انعکاس صحنه‌های ایثار، همدلی مردم و و خدمت صادقانه در رزمایش کمک مومنانه، موجب اعتمادسازی جامعه به رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری خواهند شد.

وی تصریح کرد: رسانه‌های فعال استان به ویژه خبرنگاران جهادی از زمان آغاز بحران کرونا هم پا و در کنار جهادگران درمان و نیروهای مخلص و جهادی سپاه و بسیج توانستند زیباترین صحنه ها را در بدترین بحران به ثبت برسانند.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه در بحران کرونا، سوژه‌های خبری و گزارش‌های بسیار زیبایی توسط فعالان رسانه‌ای استان، با هوشمندی و دقت نظر بالا در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشته شد، عنوان داشت: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک‌رسانی به اقشار آسیب ‌پذیر در بحران ویروس کرونا به صورت ملی در حال اجرا است و در این باره رسانه‌ها با ایجاد شور رسانه‌ای کمک‌های مومنانه را به نمایش در آورند.

بهمئی خاطرنشان کرد: پویش رسانه‌ای رزمایش کمک مومنانه توسط بسیجیان فعال رسانه استان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد./۹۴۵۶/ت310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات